AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Heihei jeg har bare et spørsmål til de som jobber i helsevesenet. Jeg vurderer å søke jobb inne helsevesenet men lurer på hvordan det er å jobbe på sykehjem, eldrehjem osv? Trives dere? Er det tungt? Evt hva syntes dere er tungt osv? jobber pr dags dato i butikk og kjøkken hvor jeg har fagbrev tillegg. Men får ikke 100% stilling pga de rett og slett ikke trenger flere folk. Har 40% til sammen, men jobber ofte 70-130%. Om jeg får jobb et annet sted vil jeg gå ned i timelønn og vil få dårligere utbetalt. Men da har jeg en arbeidsplass og 100% stilling som gjør at vi kanskje kan få huslån. Vi har et barn så er avhengig av god inntekt. Med et kjapt ca regnestykke så vil jeg ligge på ca 35k med helge og kveldstillegg. Det er 10k mindre enn min nåværende jobb om jeg får greit med vakter. Anonymkode: 4e374...83b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Noe av det tyngste med helsevesenet er den konstante underbemanningen. Anonymkode: 31e68...78b 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noe av det tyngste med helsevesenet er den konstante underbemanningen. Anonymkode: 31e68...78b Ja, har tidligere jobbet litt innen helse (ikke de jeg ramset opp) og bhg. Så har opparbeidet meg noe ansiennitet og forståelse. Vi var ofte veldig underbemannet i bhg. Men kan tenke meg det er veldig annerledes på eldre hjem, sykehjem osv. Anonymkode: 4e374...83b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noe av det tyngste med helsevesenet er den konstante underbemanningen. Anonymkode: 31e68...78b Ja, jeg leser dette. Mor har plass på en somatisk avdeling på et sykehjem. Det er 20 pasienter og 24 stillinger som alle er 100 %. Jeg vet ikke helt hva dere i bransjen forventer? Anonymkode: 9cde7...329
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg leser dette. Mor har plass på en somatisk avdeling på et sykehjem. Det er 20 pasienter og 24 stillinger som alle er 100 %. Jeg vet ikke helt hva dere i bransjen forventer? Anonymkode: 9cde7...329 Her søkte de 4 stillinger for litt siden og nå 5 nye. Alle er 100% derfor jeg er tvilende. ts Anonymkode: 4e374...83b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg leser dette. Mor har plass på en somatisk avdeling på et sykehjem. Det er 20 pasienter og 24 stillinger som alle er 100 %. Jeg vet ikke helt hva dere i bransjen forventer? Anonymkode: 9cde7...329 Antall årsverk sier absolutt ingenting om sykefravær og hvordan det løses. Så er jo heller ikke din mors avdeling på et av landets flere tusen sykehjem, en riktig representant for resten av det norske helsevesenet. Anonymkode: 31e68...78b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå