Gjest Bloodless Skrevet mandag kl. 20:56 #1 Skrevet mandag kl. 20:56 (endret) For utleverende Endret mandag kl. 21:05 av Bloodless Fordi jeg får ikke slette
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:58 #2 Skrevet mandag kl. 20:58 Du ønsket jo alenetid og de dro it for å spise. Ser ikke annet enn at du lager problemer i fleng. Anonymkode: ef091...d58
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:06 #3 Skrevet mandag kl. 21:06 Problemet er ikke at dere ikke kommuniserer. Det du beskriver er jo kommunikasjon. Du ønsker at din samboers sønn er m8ndre til stede. Og når han er til stede ønsker du at han er mer ute av huset, slik at du slipper å se han enda mer. Du gleder deg slik artilleri at han drar at du ikke klarer (selv om du er voksen!) å skjule hvor lei deg du ble for at han ble lengre. Det har du kommunisert. Det har du valgt å kommunisere. Det er mulig du egentlig mener at du liker besøk veldig godt, men at din samboer den tiden hans sønn er til stede ikke ivaretar sin del av det forefallende slik at du blir hushjelp. Eller at du ønsker dere kunne finne på noe sammen alle tre heller enn å sitte som poteter i sofaen og kaste bort livet. Men i så fall må du si det, i klartekst. Du har ord. Du kan sette deg ned alene og pusle dem sammen til forståelig, hensynsfullt språk. Sånn ståa er nå? Vel - hvor lenge tror du en mann velger å bli i et forhold med en partner som ikke liker ungene hans? Selv om de er voksne og utflytta? For det ER forferdelig uhøflig å bli skikkelig furt når det mennesket din samboer elsker mest i hele verden blir litt lengre hos han. For han ble jo selvsagt veldig glad. Du ser det, gjør du ikke? Du evner se at ditt valg (for alt her i livet er et valg!) av reaksjon er ufin? Anonymkode: 2d65b...782
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:10 #4 Skrevet mandag kl. 21:10 Shit du er kjip ass Anonymkode: b2e7d...bb4
Gjest Bloodless Skrevet mandag kl. 21:29 #5 Skrevet mandag kl. 21:29 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Shit du er kjip ass Anonymkode: b2e7d...bb4 Ja, jeg er kanskje det. Og slettet det jeg skrev før jeg så noen svar, fordi å lese det svart på hvitt fikk meg til å innse at jeg nok har vært kjip.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå