AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Har et barn på 3 som er blitt syk med en intens hoste, hun sover nå og til tross for hostemedisin er hosten intens. Tipper hun blir å våkne snart av dette. Hun trenger hvile stakkars med feber som herjer i kroppen. Noen råd mot hoste? Anonymkode: 2e2b6...4bf
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Heve sengenden Frisk kald luft på soverommet, men ikke trekk. Bare rask lufting ta en tur på legevakt? Opplevde lignende med min på 2,5 år nå rett før jul. Det var RS med bakteriell lungebetennelse i tillegg. Hun måtte ha litt medisiner de ga på forstøver og litt oksygen om nettene når hun sov fordi hun var så surklete. Pluss antibiotika da. Var veldig betryggende å få den hjelpen. Anonymkode: 8eaec...ed1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Punktet om «hoster hele tiden og redusert allmenntilstand» gjelder jo hos dere. Anonymkode: 8eaec...ed1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Punktet om «hoster hele tiden og redusert allmenntilstand» gjelder jo hos dere. Anonymkode: 8eaec...ed1 Hun har ikke noe særlig redusert allmenntilstand, til tross for feber. I veldig god form og lekt masse idag. Virker som hosten har roet seg litt nå når jeg åpnet litt på vinduet på soverommet så ser det litt an utover kvelden 🥰 Anonymkode: 2e2b6...4bf
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har ikke noe særlig redusert allmenntilstand, til tross for feber. I veldig god form og lekt masse idag. Virker som hosten har roet seg litt nå når jeg åpnet litt på vinduet på soverommet så ser det litt an utover kvelden 🥰 Anonymkode: 2e2b6...4bf Så bra. Prøv å legge overkroppen litt høyere også. Det pleier også å hjelpe. Anonymkode: 8eaec...ed1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå