Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leide en leilighet en gang hvor det var inkludert internett.  Men så kutta de kobbernettet og da fikk vi beskjed om at det ikke var inkludert internett  lenger (ikke i noen kontrakt,  bare muntelig)  Husvert ordna da et annet type nettabonnement hvor han betalte for hvor mye som ble brukt . Vi brukte det mye til streaming hele døgnet og da ble han sur fordi vi det ble dyrt når vi brukte nettet for dette. Jeg bor der heldigvis ikke nå lenger, men det endte opp med at vi måtte ordne eget abonnoment på nett med ett års bindingstid, og jeg syns egenltig ikke det er helt innafor? Vi brukte mange tusen kroner på et eget nettverk fra Ice når vi egentlig skulle ha et inkludert.

Anonymkode: 3fe1b...aed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk mer på det.

Anonymkode: fd5e1...00f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

En avtale er gyldig om den er muntlig eller skriftlig. Men, muntlige avtaler kan ikke like enkelt fremlegges bevis for. 

Den muntlige avtalen kan være inngått å gjelde kobber nett som var installert. Når tjenesten ble avsluttet var ikke nett lengre del av leieforholdet. Muntlige avtaler er alltid vanskelig å etterprøve.

Nedleggelse av kobber nett har vært varslet i mange år, der de siste ble koblet ned sommeren 2025.

En del abonnement basert på 4G/5G kan en ta med seg til ny adresse. Andre varianter er knyttet til en bestemt adresse. Variant som ble tegnet var av den stedbundene typen?

Endret av TBL12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...