Gå til innhold

Hvor kort tid har du eid en bolig før du har solgt den videre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet at man kan selge skattefritt hvis man har bodd i boligen ett år

Anonymkode: 63c67...b65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første leilighet solgte jeg etter ett år. Min andre leilighet solgte jeg etter 6 år.

• Liker 1
Skrevet

Første bolig solgte jeg etter 3 år, neste etter 5 år. Men nå har jeg bodd i samme bolig i 15 år, og har ingen planer om å flytte.

Anonymkode: 4fb83...6ce

Skrevet

En tidligere kollega kjøpte nybygg sammen med kjæresten. Så ble det slutt, og hun solgte leiligheten videre fra og med dagen etter overtagelse. Hun eide den altså i ett døgn. 

Anonymkode: ffd08...d0d

Skrevet

5 mnd. - trivdes ikke

Anonymkode: f17b5...426

Skrevet

Flyttet sjukt ofte de første årene. Og var jo vant til det. Først et år på folkehøgskole etter å ha fullført VGS. Deretter 3 år i studentbolig. Så ett år i personalbolig. Så kjøpte jeg min første leilighet, som jeg solgte igjen etter 3 år. Ett år senere solgte jeg neste leilighet. Så bodde vi i rekkehus i 2 år, før vi bodde i tomannsbolig i 6 år 😅 Nå har vi bodd i samme enebolig i 8 år, men jeg hater beliggenheten 🫩

Anonymkode: 7876f...64e

Skrevet

Solgte mi  første bolig etter 5 år og det satt virkelig langt inne. Var barndomshjemmet.  Men pga jeg sleit med å få inn leia på huset. Bodde 52 mil unna på gården til mannen. Og vi hadde ikke mulighet å ligge å betale på huslån, lån på gård  og traktor. 

Bodde på gården i 10 år før vi solgte og kjøpte enebolig i skogen. Angrer på vi solgte gården og ikke bare leide bort melkekvota i stede

Anonymkode: 909ce...c56

• Hjerte 1
Skrevet

3-4 mnd. solgte kjapt da jeg så at jeg ikke kom til å trives. Gikk i 0,- så tapte heldigvis ikke på det. Men stress å flytte…

Anonymkode: 14005...090

Skrevet

10 mndr. Det var kontrakt på nybygg, borettslag som jeg solgte, tok enda to år før det var ferdig og innflytningsklart. 

Anonymkode: a0dff...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...