AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Kjæresten og jeg krangla. Det endte med at jeg sa noe fryktelig dumt som jeg angrer veldig på. Jeg var såra og lei meg og sa det for at han skulle ha det like vondt som meg. Har prøvd å ringe han, men han svarer ikke på telefonen. Har sendt meldinger og bedt om unnskyldning, at jeg angrer og at jeg ønsker å snakke med han og be ordentlig om unnskyldning. Han svarte at vi kan snakke sammen når han har fått roa seg. Dette er tre dager siden. Har bare lyst til å snakke med han og at alt skal bli bra igjen. Hvor lenge må jeg vente før han kan snakke med meg? Anonymkode: 71fe8...e62
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Du må nesten gi han tiden han trenger. Du har sagt ditt, resten er opp til han. Det må ha vært noe helt forferdelig du sa / gjorde for å utløse en slik reaksjon? Anonymkode: 94b0c...e23 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten og jeg krangla. Det endte med at jeg sa noe fryktelig dumt som jeg angrer veldig på. Jeg var såra og lei meg og sa det for at han skulle ha det like vondt som meg. Har prøvd å ringe han, men han svarer ikke på telefonen. Har sendt meldinger og bedt om unnskyldning, at jeg angrer og at jeg ønsker å snakke med han og be ordentlig om unnskyldning. Han svarte at vi kan snakke sammen når han har fått roa seg. Dette er tre dager siden. Har bare lyst til å snakke med han og at alt skal bli bra igjen. Hvor lenge må jeg vente før han kan snakke med meg? Anonymkode: 71fe8...e62 Hvis han ikke gir lyd fra seg på to uker kan du anse forholdet som over. Og så passer du på hva du sier til neste kjæreste. Hvis du er sammen med noen som får deg til å si så forferdelige ting så er du enten sammen med feil person, eller så passer du ikke i forhold. Umulig for oss å vite. Anonymkode: 93646...00e 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Så lenge han trenger. Du sa noe «for at han skulle ha det like vondt som deg», og tilsynelatende etter at han ikke hadde gjort noe tilsvarende, selv om du jo hadde det vondt. Det er stygt. Det innebærer også at du tar sjansen på at han ser deg i annet lys, når du gjør noe kun for å være slem med ham, selv når det skjer i affekt. Han må få roe seg ned og gruble over veien videre, selv om det gir ubehag hos deg. Så får man se hvordan det går. Han har sett meldingene dine, og at du angrer. Det å insistere på en lengre prat nå har ingenting for seg. Anonymkode: 3468a...71f 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Unnskyld er ikke noe magisk ord man kan kaste rundt seg som fjerner alt som er sagt og gjort. Sagt er sagt, helt uavhengig av unnskyldninger. Du sa det for å såre, det veit han. Derfor kjøper han ikke dine unnskyldninger nå. Unnskyld kan brukes i settinger hvor du utilsiktet sårer andre. For eksempel at du drar en vits om alzheimer. Så kommer du plutselig på at moren til en av de tilstedeværende nettopp døde av Alzheimer. Da er en unnskyldning på sin plass. De unnskyldningene du kommer med nå har lav, om i det hele tatt noe verdi…. Anonymkode: 0a3c8...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Spørs jo hva du har sagt og om det er noe han kan tilgi. Jeg ville gitt han fred og bare ventet. Hører du ikke noe innen en uke elelr to ville jeg sendt en melding og spurt om han anså at forholdet var over. Svarer han ikke da så ville jeg gått videre. Anonymkode: 7a916...817
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Hva sa du da? Syns menn er umodne når de går.mange tiner og flere dager før de kan snakke med partneren. Så drittunge oppførsel.. Om ene parten vil si unnskyld og virkelig er lei seg, litt tid ja, men å overdrive så mye.. det blir tunge krangler framover. Sammen med en som holder på sånn. Utrolig utmattende og no er jeg ikke slem engang. Det er småting andre ikke blir sur for en gang.. Anonymkode: 19e3e...a7d
piggrokken Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva sa du da? Syns menn er umodne når de går.mange tiner og flere dager før de kan snakke med partneren. Så drittunge oppførsel.. Om ene parten vil si unnskyld og virkelig er lei seg, litt tid ja, men å overdrive så mye.. det blir tunge krangler framover. Sammen med en som holder på sånn. Utrolig utmattende og no er jeg ikke slem engang. Det er småting andre ikke blir sur for en gang.. Anonymkode: 19e3e...a7d Men det er det samme med kvinner da. Om du sier noe som ikke faller i god jord kan *noen* av de bli så sure at de aldri snakker med deg igjen, uansett hvor mye du sier unnskyld. Min svakhet er stamming, jeg har slitt med dette fra jeg var barn. Om noen ler av meg pga dette, blir jeg sint og såret. I et tidligere forhold lo kjæresten av dette og jeg var sint i 3 dager, der det rant inn med meldinger som "beklager" og "skal aldri gjøre det igjen". Jeg tok henne tilbake, uka etter gjorde hun det igjen. 7 år senere, og jeg har ikke snakket med henne etter det. Fikk i ettertid vite at hun hadde gjort narr av meg bak ryggen min i månedsvis til venninna si pga dette. Glad det er over. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå