Gå til innhold

Dyreplageri med dyr på fly ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her på Gardermoen, på vei hjem fra juleferie, og hører på en livredd katt i en bag som mjauer så sårt 🥲 En liten hund i sikkerhetskontrollen virket og så redd stakkars. Opp gjennom årene har jeg hørt hunder i lasterommet som bjeffer.

Og der slår meg atter en gang at dyr er ikke skapt for å reise med fly . Tenker på at de og kan få trykk i ørene, og så er det alle lydene som må skremme de noe voldsomt.

Anonymkode: 79941...1cf

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig å gi dyr som opplever reising med fly som skremmende beroligende medisin på forhånd. 

Jeg har flydd flere ganger hvor det har vært med dyr som ikke plages av å være på reise. Aksepterer reise buret/baggen sin og velger å bruke tiden til å slappe av. Har også sett dyr som ikke trives i reisebur og da blir det selfølgelig vanskelig for dem. 

Anonymkode: 80b6e...547

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ikke kunnet tatt med kattene våre slik. De blir ekstremt redde og stresset. Vi har funnet en fast kattepasser som kan bo hos oss når vi reiser på ferie. Skulle vi reit bort i julen hadde katten våres vært hos mine foreldre. Synes dette virker å fungere godt for katten, og for oss er det veldig fint at hun kan være hjemme. Mange her i allefall som ønsker å bidra med slikt mot en liten sum. Ofte studenter.

Anonymkode: 906d8...f72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flydd mye med katter. 

Det hender de er drama-queens.

Men kan love at drama og lydnivå er enda større når jeg somler med å servere våtfôr. 

Og at når alt er som de vil ha det igjen så er de helt harmoniske og fine. 

Anonymkode: 30903...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...