Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

... under akten ( oralsex.)

Huff jeg er så flau og klarer ikke å slutte å tenke på det...

Elskeren min og jeg kjenner ikke hverandre SÅ godt, nå er jeg redd for at han fikk en total turnoff...:(

Hjelp!! Hvor ille er det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

oj.. seriøst? hoff.. trur jeg hadde dødd om det hadde skjedd meg..

:klem:

Gjest LoisLane
Skrevet

Vi får håpe trådstarter ikke er død, da.

Ikke morsomt, men dette kan jo rett og slett skje. Det vil vel neppe være avgjørende for om dere fortsetter elller ikke.

:klem:

Skrevet

Dersom det ikke gjorde noe, kan det jo være at dere får noe morsomt å se tilbake på. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Klart det var ekkelt der og da, men det var jo bare en fis! Vær trygg nok på deg selv til å le litt av det, ikke la en fjert ødelegge sexlivet ditt. ;)

Skrevet

Bah, takler han ikke det er han en svak mann.

Gjest BagLady
Skrevet (endret)

Du bør nok snarest skaffe deg ny identitet og flytte til en annen by (eventuelt et annet land) :ironi:

Neida, det beste hadde nok vært at dette hadde skjedd når dere hadde blitt bedre kjent, men før eller senere slipper alle en fis eller en rap, sånn er det bare... Tror det skal mer til for at en ordentlig mann skal miste tenningen på deg ;)

Kanskje synes han til og med at det var litt greit at det skjedde, så kunne han slappe av og være seg selv han også? I begynnelsen av et forhold er man jo alltid nysminket og lekker, går aldri på do når partneren er der, det er alltid ryddig i huset osv, men det blir jo veldig stressende i lengden.

Endret av BagLady
Skrevet

Fis. Jeg mener fnis.

Fordufter han på grunn av dette så er han ikke verd en fjert.

Skrevet

Det er vel et menneske av kjøtt og blod han ønsker å være sammen med?

Skal man ikke kunne slippe en fis sammen med den man elsker eller er forelsket i, blir det liksom helt feil. Kan forstå at det ikke var noe spesielt kjekt akkurat i den situasjonen du beskriver. Men fordufter han pga. dette, er han ikke verdt å holde på heller. Ikke verdt en fjert!

;)

Skrevet

"Fordufter"... hehehe... heldig ordvalg... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Han har jo ikke forduftet nei hehe...

Dette skjedde nylig, og vi har ikke møttes etterpå (sees daglig da)..

Sexen var jo bra allikevel da så kanskje jeg overreagerer... Håper det.

Om vi blir å fortsette og ha sex vet jeg egentlig ikke ( med det er fordi han er opptatt) men om det skulle ta slutt ( håper ikke det) så håper jeg ikke at det er derfor!

Gjest Gjest
Skrevet

Får egentlig håpe du har skremt han bort, du som har sex med en opptatt mann.Og er vel på jobben da tenker jeg. :frustrert:

Skrevet
Klart det var ekkelt der og da, men det var jo bare en fis! Vær trygg nok på deg selv til å le litt av det, ikke la en fjert ødelegge sexlivet ditt. ;)

:ler: Enig!

Skrevet (endret)
Får egentlig håpe du har skremt han bort, du som har sex med en opptatt mann.Og er vel på jobben da tenker jeg. :frustrert:

He he jo det var jo en fin melding..

Endret av Amber
Gjest Gjest
Skrevet
Neida, det beste hadde nok vært at dette hadde skjedd når dere hadde blitt bedre kjent, men før eller senere slipper alle en fis eller en rap, sånn er det bare... Tror det skal mer til for at en ordentlig mann skal miste tenningen på deg ;)

Kanskje synes han til og med at det var litt greit at det skjedde, så kunne han slappe av og være seg selv han også? I begynnelsen av et forhold er man jo alltid nysminket og lekker, går aldri på do når partneren er der, det er alltid ryddig i huset osv, men det blir jo veldig stressende i lengden.

Signerer.

Er sikkert mange som kjenner seg igjen her :)

Gjest nobilian
Skrevet

Du slapp en?

Hm, ville tatt det som et hint om å ta deg i toern, jeg.

Han har sikkert med glider neste gang.

:ler:

Skrevet

I all verden!

På seksualitet er det ikke mindre enn 6(!!) sider om småtterier som får damene til å miste lysten. Der står det mye rart, men fising er også nevnt som en turn-off-ting.

Og her sier flere at "neeeiiida, du kan skjønne han ikke mister lysten av at du slapp en! Da er han jo ikke en skikkelig mann!"

Her kan en vel snakke om selvmotsigelse?

Gjest ung23
Skrevet

Hva er problemet om noen slipper en??

Skjønner at det kan være pinlig for den som gjør det, men av erfaring viser det jo kun den andre at "nå kan vi slappe av" -

Ville stusset Kraftig over en mann eller ei dame som ikke ville ha sex mer fordi noen hadde sluppet en promp en gang ! ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
I all verden!

På seksualitet er det ikke mindre enn 6(!!) sider om småtterier som får damene til å miste lysten. Der står det mye rart, men fising er også nevnt som en turn-off-ting.

Og her sier flere at "neeeiiida, du kan skjønne han ikke mister lysten av at du slapp en! Da er han jo ikke en skikkelig mann!"

Her kan en vel snakke om selvmotsigelse?

Der og da mister han nok lysten! Men å miste lysten for all overskuelig fremtid?

Skrevet

Først nå leste jeg at det var under oralsex fisen fant sin rette far (evnt. mor).

Vet ikke heeeeelt hvordan jeg skulle forholdt meg til det... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...