Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Målte med cb med ukesindiktator og fikk 2-3. Burde det ikke være 3+ nå? 

Og jeg har nesten ikke symptomer. Bittelitt murringer, men det er nesten ingenting.

Noen med samme erfaringer? Trenger å roe ned tankene 😅

Anonymkode: f0c29...3da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Clearblue tar utgangspunkt i når egget ble befruktet (eggløsning), ikke fra første dag i siste mens.

2–3 på testen tilsvarer som regel rundt uke 4–5 regnet fra siste mens, så dette høres helt normalt ut 😊

Når det gjelder symptomer, så varierer det enormt. Jeg er selv gravid med tvillinger (uke 37) og har hatt ingen graviditetssymptomer i det hele tatt - kun positiv test og ultralyd som bekreftet det.

Alle er forskjellige 💛 Ha is i magen, og om du har mulighet kan privat ultralyd rundt uke 7 gi litt ekstra ro – da pleier hjertet å slå.

Anonymkode: da399...c65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Clearblue tar utgangspunkt i når egget ble befruktet (eggløsning), ikke fra første dag i siste mens.

2–3 på testen tilsvarer som regel rundt uke 4–5 regnet fra siste mens, så dette høres helt normalt ut 😊

Når det gjelder symptomer, så varierer det enormt. Jeg er selv gravid med tvillinger (uke 37) og har hatt ingen graviditetssymptomer i det hele tatt - kun positiv test og ultralyd som bekreftet det.

Alle er forskjellige 💛 Ha is i magen, og om du har mulighet kan privat ultralyd rundt uke 7 gi litt ekstra ro – da pleier hjertet å slå.

Anonymkode: da399...c65

Åååh, tusen takk for svar! Prøver å ta det med ro, men du vet sikkert selv at det er lettere sagt enn gjort 🙈😅

Ja, blir TUL på meg pga alder, så prøver å ta ett steg av gangen og ikke overtenke alt. Vil bare se ett bankene hjerte.

Så gøy med tvillinger! Gratulerer så mye ❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ingen symptomer før rundt uke 6-7 begge gangene. Nyt det mens du kan sier nå jeg 😅 Om det blir lenge å vente på TUL i det offentlige (det syns jeg første gangen, fikk i uke 14), så ta en i uke 8-9 😊 

Anonymkode: 4e08e...778

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer før uke 12 i den første graviditet 😄

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var så kort på vei visste jeg ikke at jeg var gravid, merket ingenting og fikk litt sjokk da jeg testet. Da var jeg i uke 9 eller 10.

Hadde få symptomer i graviditeten. Manglende mens (men den har alltid vært ustabil uansett) og voksende mage, pluss litt mer tissing etterhvert, var det jeg hadde :)

Anonymkode: bb6e5...ce6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer før jeg begynte å få mage. Altså det var symptomet. 

Anonymkode: 3671d...26b

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 3+ da jeg var 6+2 først. Har et friskt og fint barn i dag.

Anonymkode: 9b0ba...6b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Målte med cb med ukesindiktator og fikk 2-3. Burde det ikke være 3+ nå? 

Og jeg har nesten ikke symptomer. Bittelitt murringer, men det er nesten ingenting.

Noen med samme erfaringer? Trenger å roe ned tankene 😅

4 barn, 6 graviditeter. Aldri hatt andre symptomer enn uteblitt mensen. 

Anonymkode: 3c3fa...798

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke symptomer så tidlig.. begynte i uke 7.

Anonymkode: 280a6...b60

AnonymBruker
Skrevet

Hadde NULL symptomer før uke 20, først da fikk jeg halsbrann og bekkenløsning. Like normalt å ha lite symptomer som å ha mye.

Anonymkode: a34d3...40c

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 10 uker på vei og har null symptomer. di gangene jeg har hatt det så har det alltid gått galt 

Anonymkode: 8a950...2c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...