AnonymBruker Skrevet i går, 02:04 #1 Skrevet i går, 02:04 Målte med cb med ukesindiktator og fikk 2-3. Burde det ikke være 3+ nå? Og jeg har nesten ikke symptomer. Bittelitt murringer, men det er nesten ingenting. Noen med samme erfaringer? Trenger å roe ned tankene 😅 Anonymkode: f0c29...3da
AnonymBruker Skrevet i går, 02:21 #2 Skrevet i går, 02:21 Clearblue tar utgangspunkt i når egget ble befruktet (eggløsning), ikke fra første dag i siste mens. 2–3 på testen tilsvarer som regel rundt uke 4–5 regnet fra siste mens, så dette høres helt normalt ut 😊 Når det gjelder symptomer, så varierer det enormt. Jeg er selv gravid med tvillinger (uke 37) og har hatt ingen graviditetssymptomer i det hele tatt - kun positiv test og ultralyd som bekreftet det. Alle er forskjellige 💛 Ha is i magen, og om du har mulighet kan privat ultralyd rundt uke 7 gi litt ekstra ro – da pleier hjertet å slå. Anonymkode: da399...c65
AnonymBruker Skrevet i går, 03:31 #3 Skrevet i går, 03:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Clearblue tar utgangspunkt i når egget ble befruktet (eggløsning), ikke fra første dag i siste mens. 2–3 på testen tilsvarer som regel rundt uke 4–5 regnet fra siste mens, så dette høres helt normalt ut 😊 Når det gjelder symptomer, så varierer det enormt. Jeg er selv gravid med tvillinger (uke 37) og har hatt ingen graviditetssymptomer i det hele tatt - kun positiv test og ultralyd som bekreftet det. Alle er forskjellige 💛 Ha is i magen, og om du har mulighet kan privat ultralyd rundt uke 7 gi litt ekstra ro – da pleier hjertet å slå. Anonymkode: da399...c65 Åååh, tusen takk for svar! Prøver å ta det med ro, men du vet sikkert selv at det er lettere sagt enn gjort 🙈😅 Ja, blir TUL på meg pga alder, så prøver å ta ett steg av gangen og ikke overtenke alt. Vil bare se ett bankene hjerte. Så gøy med tvillinger! Gratulerer så mye ❤️❤️ Anonymkode: f0c29...3da
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 #4 Skrevet i går, 07:30 Jeg hadde heller ingen symptomer før rundt uke 6-7 begge gangene. Nyt det mens du kan sier nå jeg 😅 Om det blir lenge å vente på TUL i det offentlige (det syns jeg første gangen, fikk i uke 14), så ta en i uke 8-9 😊 Anonymkode: 4e08e...778
Mopsi Skrevet i går, 07:35 #5 Skrevet i går, 07:35 Jeg hadde ingen symptomer før uke 12 i den første graviditet 😄
AnonymBruker Skrevet i går, 07:50 #6 Skrevet i går, 07:50 Da jeg var så kort på vei visste jeg ikke at jeg var gravid, merket ingenting og fikk litt sjokk da jeg testet. Da var jeg i uke 9 eller 10. Hadde få symptomer i graviditeten. Manglende mens (men den har alltid vært ustabil uansett) og voksende mage, pluss litt mer tissing etterhvert, var det jeg hadde Anonymkode: bb6e5...ce6
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #7 Skrevet i går, 16:54 Jeg hadde ingen symptomer før jeg begynte å få mage. Altså det var symptomet. Anonymkode: 3671d...26b
AnonymBruker Skrevet i går, 17:19 #8 Skrevet i går, 17:19 Fikk 3+ da jeg var 6+2 først. Har et friskt og fint barn i dag. Anonymkode: 9b0ba...6b6
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Målte med cb med ukesindiktator og fikk 2-3. Burde det ikke være 3+ nå? Og jeg har nesten ikke symptomer. Bittelitt murringer, men det er nesten ingenting. Noen med samme erfaringer? Trenger å roe ned tankene 😅 Anonymkode: f0c29...3da 4 barn, 6 graviditeter. Aldri hatt andre symptomer enn uteblitt mensen. Anonymkode: 3c3fa...798
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden Hadde ikke symptomer så tidlig.. begynte i uke 7. Anonymkode: 280a6...b60
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Hadde NULL symptomer før uke 20, først da fikk jeg halsbrann og bekkenløsning. Like normalt å ha lite symptomer som å ha mye. Anonymkode: a34d3...40c
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden jeg er 10 uker på vei og har null symptomer. di gangene jeg har hatt det så har det alltid gått galt Anonymkode: 8a950...2c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå