Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er bare litt nysgjerrig på hva dere her pleier og ha på dere på julaften jeg.. :)

jeg har aldri tatt det så fælt om jeg ikke hadde en nydelig kjole eller noe sånt og ha på meg jeg..

oftest tatt det jeg følte for.. hihi..

Hilsen nissemor :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På juleaften bruker jeg som oftest mine yndlingsstilettsko med 15 cm høy hæl og platå, grønne nettingstrøper med rosa pels strømpeholdere, rødt minilakkskjørt, gullfarget korsett og rosa fjærboa :) Jeg elsker å pynte meg på juleaften!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker alltid en pen kjole, i år har jeg kjøpt en dyprød med smaloverdel og ett stort skjørt.

Skrevet

Jeg liker ikke å pynte meg så jeg bruker en sort fin-bukse og en "flagrete" overdel. Også går jeg sokkelesten :)

Skrevet

Skal ha bunad på formidagen og sansynligvis en pen kjole på kvelden.

Skrevet

Jeg tar på meg det fineste jeg har, men ikke tro det gjør meg særlig stivpynta... :roll::lol:

I år blir det vel en ny genser fra ellos og et sort skjørt. Rimelig ordinært, men jeg liker i allefall at det er nytt, da...

Skrevet

Har en pen stakk som jeg vurderer å ta på meg på juleaften,men er ikke sikker,har et svart skjørt(langt)og forskjellige topper så får se.Jeg liker etter pakkeåpning å kle meg i flanell pysjen å bare kose meg med litt vin i sofakroken.HÆRLIG :wink:

Skrevet

Jeg liker å pynte meg litt på julaften, selv om bare familien er til stede. Det skaper en spesiell stemning syntes jeg...

Jeg skal sikkert ha på meg min sorte kjole... (Sier jo mye :ler: )

Men jeg blir tvilsomt å ha på sko... Sokkelesten her og! :ler:

Jeg gleder meg kjempe masse!! :sjarmor:

Skrevet

Jeg gleder meg skikkelig jeg også! Det er bare to uker igjen nå..

Bunaden er litt for tung og upraktisk til at jeg orker å gå med den på julaften. Grunnen til at jeg velger bukser er at jeg liker å sittte midt i gavehaugen og åpne gavene, ute å bry meg om jeg blir skitten eller krøllete :)

Skrevet

'pen i töyet' uten å være stivpyntet. Hos oss er det viktigst at vi skal kose oss, uten å tenke for mye på om vi söler julemat på kjolen eller blir kröllete.. :ler:

Gjest NastyNice
Skrevet

Det blir vel bukse i glatt stoff (sort), og beige topp med flagre armer også i glatt stoff. Og så pent tilbehør, halskjede og armbånd.

Etter hvert blir det vel rosa Nassenøff pysjen som skal fram. Gleder meg...

Liker å føle meg vel på julaften, og siden jeg skal hjem til mamma, er det ikke nødvendig med gallakjole akkurat. He he... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...