viren Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Heisann, var på Friday's for en stund siden og spiste laks med Jack Daniel's glasur på, er det noen som har peiling på hva som er i en slik glasur, eventuelt har en oppskrift på noe liknende (altså en slags saus uten meieriprodukter )?
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Det høres ut som en saus med wisky. Ut over det har jeg ikke noe svar, siden jeg aldri har spist på TGI og neppe kommer til å gjøre det heller.
Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Denne lager jeg mye. Fryser den gjerne ned også. Oppskriften er amerikansk, Jack Daniel`s Stillhouse Barbecue sauce 1 cup Jack daniels Tennessee whiskey 1 cup ketchup (gjerne Heinz- amerikansk ) 1 cup cider vinegar 1 cup brown sugar 1/2 cup finely Worcester sauce 2 talespoons hot pepper sause (smakes til, sterkt)/evnt. tabasco Denne er fantastisk god. Kok den til du får den litt sirupaktig i konsistens.
viren Skrevet 7. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2006 Tusen tusen takk! Gleder meg VELDIG til å prøve denne!
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Her er oppskriften på TGI Fridays Jack Daniels Grill Glaze: http://www.topsecretrecipes.com/recipedeta...d=100&agree=yes
-Fisken- Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Her er oppskriften på TGI Fridays Jack Daniels Grill Glaze: http://www.topsecretrecipes.com/recipedeta...d=100&agree=yes ← Takk for link!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 Denne lager jeg mye. Fryser den gjerne ned også. Oppskriften er amerikansk, Jack Daniel`s Stillhouse Barbecue sauce 1 cup Jack daniels Tennessee whiskey 1 cup ketchup (gjerne Heinz- amerikansk ) 1 cup cider vinegar 1 cup brown sugar 1/2 cup finely Worcester sauce 2 talespoons hot pepper sause (smakes til, sterkt)/evnt. tabasco Denne er fantastisk god. Kok den til du får den litt sirupaktig i konsistens. ← Uff, så jeg glemte å skrive ned 1/2 cup finkuttet løk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå