AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Når kan utroskap tilgis og hva er uakseptabelt? Anonymkode: cdb9d...f2c
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Jeg har tilgitt utroskap som har lagt et år tilbake i tid (engangshendelse). Har også tilgitt kontakt på nett som var grenseoverskridende. Jeg hadde hatt store problemer med å tilgi et nytt ONS eller hvis jeg hadde oppdaget ny grenseoverskridende kontakt på tlf. Eller, jeg kunne nok tilgitt, for jeg har god takhøyde for at folk kan gjøre feil. Men jeg hadde gått ut av forholdet for å beskytte meg selv. Jeg tror ikke jeg hadde klart å få tillit til mannen igjen, det har vært heftig nok å få på plass etter EN gang… Hadde mannen hatt et lengre forhold/møtt noen flere ganger bak min rygg, hadde det vært over og ut. Det er for mange ganger hvor han kunne ha stoppet opp, tenkt seg om og gjort bedre valg. Anonymkode: 9a8c1...53d
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Har prøvd å tilgi. Men jeg klarte aldri å komme over det psykisk, så det var dødfødt. Hadde mannen min med det sterke moralske kompasset sitt vært utro, hadde jeg aldri tilgitt. Det hadde vært like sannsynlig og like spektakulært som om aliens skulle landet på jorden og snakket norsk. Da hadde jeg dumpet han og tippet lotto, garantert blitt millionær. Anonymkode: c5739...06e
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Aldri. Ha litt selvverd. Anonymkode: 9057f...cae 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Emosjonelt utroskap. Verste med det var at han utleverte meg i detaljer + fortalte om utroskapsfantasier med henne. Et år siden nå, jeg tror vi får dette til - de vonde følelsene letter sakte men sikkert. For meg har det vært helt avgjørende å tenke på dette som del to av livet ekteskapet, en ny start der vi begynner litt på nytt. Det skal sies at han har gjort alt «rett», søkt hjelp, gitt meg all tid og rom. Anonymkode: f43f0...a53
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Kan aldri tilgis. Men det er mulig å komme over, hvis det dreier seg om et enkelt feiltrinn, og det er mye som står på spill (barn, økonomi, bolig osv.). Om det er snakk om bevisst utroskap over tid, er det på hue og rævva ut. Anonymkode: b2ac0...831 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå