AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:47 #1 Skrevet søndag kl. 19:47 Fikk melding om et tilfelle av barnemark på avdelingen barnet mitt går på rett før ferien. Virker ikke som barnet mitt har tegn til noe enda, men er det lurt at vi alle tar en kur for å forsikre oss? Anonymkode: 6b688...278
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:52 #2 Skrevet søndag kl. 19:52 Nei. Vent på symptomer. Anonymkode: 1b3bc...ffa 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:00 #3 Skrevet søndag kl. 20:00 Æsj. Enig over her. Men hadde tatt en vask av alt som var med i bhg, osv med en gang jeg fikk beskjed. Anonymkode: 50528...df9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:20 #4 Skrevet søndag kl. 20:20 Å behandle unødvendig vil vel bare bidra med å utvikle resistens på sikt… det er jo ikke sikkert dere får det. Vi har fått melding om barnemark og mye annet grums opp gjennom, aldri fått noe av det uansett. Anonymkode: c3628...745 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:44 #5 Skrevet søndag kl. 21:44 I de tilfellene har jeg tatt alt av sengetøy på kokvask og er veldig nøye på håndvask og renhold generelt. Følger også nøye med på om barna viser tegn til mark. Har så langt ikke fått det. Tenker at det ikke er lurt å drive med kur sånn i tilfelle, er redd det da ikke har effekt om vi skulle få behov for det. Har en flaske med den medisinen i skapet, sånn at jeg er klar om vi skulle oppdage noe Anonymkode: cc5df...84f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:00 #6 Skrevet søndag kl. 22:00 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I de tilfellene har jeg tatt alt av sengetøy på kokvask og er veldig nøye på håndvask og renhold generelt. Følger også nøye med på om barna viser tegn til mark. Har så langt ikke fått det. Tenker at det ikke er lurt å drive med kur sånn i tilfelle, er redd det da ikke har effekt om vi skulle få behov for det. Har en flaske med den medisinen i skapet, sånn at jeg er klar om vi skulle oppdage noe Anonymkode: cc5df...84f Hva slags tegn.. Anonymkode: 4cf2d...e7c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:56 #7 Skrevet søndag kl. 22:56 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva slags tegn.. Anonymkode: 4cf2d...e7c Rektal kløe. Kan også se mark i avføringen om det er kommet langt. De er små og hvite..... De kommer også ut av anus på kvelden og legger egg.. hilsen en mamma som behandlet hele familien for kort tid siden. Anonymkode: e0ffd...aa4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå