Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Gjenforeninger - er det noe alle voksne blir invitert til ? Som feks 20 år siden ungdomskolen eller vgs..

Hører bare om det relativt ofte og jeg har aldri vært på noe sånt. 

Anonymkode: b4979...f56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri vært på noe sånt.

Anonymkode: c808f...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er like vanlig som uvanlig. Her var det 10års gjenforening med barneskolen, men ikke hørt noe om ungdomskole/vgs. 

Anonymkode: 684e4...afd

Skrevet

Jeg har vært på flere gjenforeninger/jubileum både for grunnskolen og videregående skole.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror det er like vanlig som uvanlig. Her var det 10års gjenforening med barneskolen, men ikke hørt noe om ungdomskole/vgs. 

Anonymkode: 684e4...afd

Ti års gjenforening? Alle er jo fortsatt nesten barn..

AnonymBruker
Skrevet

Sånt er jo i seg privat initiativ, så det avhenger av at noen i klassen fremdeles har kontakt og har lyst til å arrangere/treffes.

Er fritt fram for deg å ordne for de du gikk i klasse med. Om ingen gidder og ingen har kontakt med hverandre blir det ingenting.

Og selv om det blir arrangert er det vel mange som ikke er interessert.

Anonymkode: 45a82...f84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt gjenforeninger. Men det har skjedd på initiativ fra en ildsjel (ikke meg).

Anonymkode: 4140d...3d2

Skrevet

Hadde 10 års reunion på ungdomsskolen, vi skulle hatt 20 års på vgs, men den ble avlyst pga corona.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånt er jo i seg privat initiativ, så det avhenger av at noen i klassen fremdeles har kontakt og har lyst til å arrangere/treffes.

Er fritt fram for deg å ordne for de du gikk i klasse med. Om ingen gidder og ingen har kontakt med hverandre blir det ingenting.

Og selv om det blir arrangert er det vel mange som ikke er interessert.

Anonymkode: 45a82...f84

Ja du sier noe. Kan ikke se for meg at noen gidder å arrangere noe sånt i de klassene jeg gikk. Ikke jeg ihvertfall. 

Jeg er veldig vant til å bli oversett osv så kan ikke se for meg at jeg hadde blitt invitert, og om jeg skulle vært den som var invitert hadde nok ingen kommet. Mulig jeg høres veldig negativ ut nå, men når fortiden innhenter meg så kommer alle de vonde tankene tilbake. 

Jeg har egentlig lagt et lokk på dem og gått videre og har et fint liv nå. Men det er to forskjellige personer, meg nå og jeg før.

Vi har hatt gjenforeninger. Men det har skjedd på initiativ fra en ildsjel (ikke meg).

Anonymkode: 4140d...3d2

Hehe ja ingen ildsjeler hos oss ihvertfall 😅

piggrokken skrev (54 minutter siden):

Hadde 10 års reunion på ungdomsskolen, vi skulle hatt 20 års på vgs, men den ble avlyst pga corona.

Hvordan var en sånn reunion?

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Gjenforeninger - er det noe alle voksne blir invitert til ? Som feks 20 år siden ungdomskolen eller vgs..

Hører bare om det relativt ofte og jeg har aldri vært på noe sånt. 

Noen må ta initiativet til det i såfall. 

Anonymkode: a94f1...92e

AnonymBruker
Skrevet

Næh. Noen må jo gidde å arrangere. 

Vi har ikke hatt for verken ungdomsskole, videregående eller studier senere. 

Anonymkode: f1808...60c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært på, hverken barneskole, ungdomsskole eller vgs. Og bodde en såpass stor plass at det var 3 ganske forskjellige klasser, bare noe overlapp.

Jeg tror ikke det har vært uten at jeg har hørt om det for har iallfall 1 ganske god venninne jeg har jevnlig kontakt med fra skoletiden og hun var mer populær og har holdt mer kontakt med andre i ettertid. 

Anonymkode: 348cb...d1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja du sier noe. Kan ikke se for meg at noen gidder å arrangere noe sånt i de klassene jeg gikk. Ikke jeg ihvertfall. 

Jeg er veldig vant til å bli oversett osv så kan ikke se for meg at jeg hadde blitt invitert, og om jeg skulle vært den som var invitert hadde nok ingen kommet. Mulig jeg høres veldig negativ ut nå, men når fortiden innhenter meg så kommer alle de vonde tankene tilbake. 

Jeg har egentlig lagt et lokk på dem og gått videre og har et fint liv nå. Men det er to forskjellige personer, meg nå og jeg før.

Hehe ja ingen ildsjeler hos oss ihvertfall 😅

Hvordan var en sånn reunion?

Det var helt greit, men hun som arrangerte den så for seg at det skulle bli mer som i amerikanske filmer. Istedenfor forsto de aller fleste der at vi alle hadde vokst fra hverandre, og det eneste vi hadde til felles var at vi hadde gått på skolen sammen 10 år før, eller sagt på en mer kynisk måte - det eneste vi hadde til felles var at foreldrene våre hadde flyttet til samme område og hadde fått barn på samme tid.

Har kontakt med 2 fra ungdomsskolen, og 3 fra vgs. Har bosatt meg i samme område, og de få gangene jeg møter en medelever på butikken, blir det egentlig bare høflighetsfraser som "nei, det var lenge siden" og "vi burde ta en kaffe". Det blir selvsagt aldri kaffe...

Skrevet

Her kjørte de reunion både 5 og 15 år etter at vi ble ferdige med barne- og ungdomsskole. Hele klassen ble invitert, mener å ha hørt at noen lærere ble invitert til ett av disse også. Jeg hadde null interesse av å treffe igjen de menneskene, så deltok ikke på noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på reunion etter både 10,20 og 30 år, både fra ungdomsskolen og videregående. Synes det er veldig gøy å se hva folk driver med.  

Anonymkode: 31b29...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...