Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i 6 år vært sammen med og 5 år gift med en mann fra tyrkia. Han fikk aldri opphold i Norge så nå bor han i Sverige kort fortalt. Han jobber der og har en stor vennekrets der. Han kom til Europa i 2022 og fra 2019-2023 betalte jeg altså mulig for han som feks husleie, klær, mat ja alt mulig. Vi flyttet til sverige pga opphold og han fikk jobb der og opphold. Jeg flyttet tilbake til Norge pga jobb og barna fra tidligere forhold. Nå presser han meg til å endre adresse igjen til Sverige for kortet hans går ut i 2028 men jeg har sagt at jeg må ha fast jobb først (det jeg ikke har sagt er at jeg mister miste barnet hvis jeg endret adresse nå) han er ekstremt opp å ned i humøret, en dag er han en solstråle, neste dag våkner jeg til, jeg hater deg, du er så ekkel og kvalm at jeg spyr av deg, ingen jenter er som deg, alle jenter fra Europa gjør alt for sin Tyrkiske kjæreste, du prioriterer bare barna dine, jeg hater deg og barna dine og familien din er bare så jævelige.. når han er i Sverige og jeg i Norge, vil han at jeg bare skal sitte hjemme, ikke gjøre noe med barna eller familien min, han sier jeg har ett jævelig kjedelig liv og st huset mitt er skittent, bilen, barna er stygge, ja osv osv.. han er ofte ute med venner til sent på natt, og svarer aldri på tlf når jeg prøver å ringe han.  hele tiden truer han med å blokkere meg overalt, forlate meg osv.. i skrivende stund har han blokkert meg overalt, for 2 dager siden hadde han 2 nye jenter fra byen han bor i i Sverige på sin Insta, han gjemmer tlf, tar den på lydløs, tar den med på do i dusjen ja overalt når vi er sammen.. vil nå si jeg fortsatt etter 6 år fortsatt betaler tlf regningen hans selvom han tjener mer enn meg. Han gir meg ikke 5 øre, ikke for bensin ikke for bommer ingenting når jeg kommer til han i Sverige. Og skal han komme hit må jeg hente han, og han betaler ingen verdens ting. Jeg begynner å gå litt lei av alt dette, noen gode råd her? 

Anonymkode: 23d1e...52a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du? Jeg tror du vet veldig godt hva du må gjøre. 

Anonymkode: a3f8d...bae

• Liker 4
Skrevet

Noen gode råd??

Du ser vel selv hva du skriver her. 
Hadde ikke betalt en dritt mer av regninger  eller noe som helst til en slik fyr. 
Ta ut skilsmisse. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har skrevet om denne mannen før her, har du ikke?

Uansett - det eneste du har å gjøre i denne situasjonen, det er å skille deg fra ham!

Han er en snyltende, utnyttende voldelig mann som bruker deg som billett til nordiske land, han har tappet deg for penger som du burde latt deg selv og dine barn heller få, og han er attpåtil alvorlig psykisk voldelig mot deg!

Gjør deg selv en tjeneste - søk separasjon i morgen, og undersøk også om du kanskje kan få innvilget skillsmisse før det er gått et år, pga. hans voldelighet, og at han driver og presser deg både psykisk og økonomisk. Det er meget mulig du kan få innvilget raskere skillsmisse pga. hans vold og det at dere har bodd lite sammen.

Ikke utsett det - søk skillsmisse i kveld, senest i morgen!!!

Anonymkode: 2981e...ae3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

virkelig drømmemannen du har skaffet deg der, ja. Med en gang jeg leste "gift med en mann fra tyrkia" så tenkte jeg at dette er nok et dårlig forhold. Sånne menn respekterer ikke kvinner. 
Hvorfor er du så ufattelig dum og finner deg i det der?? 

Anonymkode: 725eb...ef3

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor i allverden er du sammen med han?? 

AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (4 minutter siden):

Hvorfor i allverden er du sammen med han?? 

Fordi jeg er i 40 åra og livredd for å få kjærlighetssorg og ende opp alene

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager er du sammen med ham? Her er det jo åpenbart hva du bør gjøre, forstår ikke hvorfor du spør en gang.

Anonymkode: 194d2...9b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er likevel helt uforståelig. Du vil vel ikke ha en mann som behandler deg sånn? Da er det mye bedre å være alene. Og barna kommer først

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud🙄 Han er søppel som menn flest fra Tyrkia. Han bruker deg bare. 

Anonymkode: 0ecb2...29b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

1. Han elsker deg ikke, han har ingen respekt for deg, han ser kun på deg som ei melkeku, ei som gir ham penger og tilgang til skandinaviske land, ei som godtar å bli utnyttet og behandlet som en dritt.

2. Du elsker ikke - du er hektet på illusjonen av den mannen du en gang håpte han var, men som han aldri har vært og aldri kommer til å bli.

3. Du er langt mer alene med ham enn du noensinne vil være uten ham.

Anonymkode: 2981e...ae3

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjærlighetssorg er en del av livet og noe man bare må gå gjennom av og til. Det er jævlig der og da, men blir bedre etterhvert. 

Er det virkelig verdt å være sammen med en sånn drittsekk, bare fordi du ikke vil ha kjærlighetssorg? 

Du er 40 og livet er langt ifra over. Du kan fint klare å finne en mann som behandler deg bra og som vil være sammen med deg. 

Jeg er selv 46 og fant min store kjærlighet for 10 mnd siden ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror du burde skille deg, selv om du er redd for å ende opp alene. Men det gjør du ikke. Du har barna dine, og du kan legge all din kjærlighet over på dem i stedet for på denne mannen som ikke virker som noe bra i det hele tatt. Det kommer til å være vanskelig den første tiden, men det kommer til å bli mye bedre etterpå🫶🩷

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir ikke bedre. 

Jeg har en venninne som har hatt det slik i 14 år. Mannen er fra Marokko men samme oppførsel som det du beskriver. Nå har de vært sammen så lenge at hun ikke psykisk sett makter å skille seg, selv om hun vet hun bør gjøre det.  

Allier deg med psykolog og advokat. Få fingen ut nå, fyll ut og send inn skillsmissepapirene og bygg opp igjen livet og selvtilliten.

Anonymkode: b8e64...cc2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du ER alene. Eller verre. Du er alene mens en kuk av en psykopatmann utnytter deg. 

40årene er ingenting, og du har barna dine. Kvitt deg med daukjøttet så du kan skaffe deg et skikkelig liv. 

For en uverdig måte å leve på. Jeg trodde kvinner hadde lært av alt som kan leses om i aviser og lignene over mange år og var ferdige med å la seg utnytte av misogynistiske lykkejegere fra utlandet. Herregud, dere må ha lav mental kapasitet altså. Så ufattelige flaut. I 20 jævla 25. Så jævlig flaut. Og provoserende for oss andre som må betale for dette tullet her. 

Fratagelse av rettslig handleevne og tvangssterilisering av alle slike kvinner NÅ. 

Anonymkode: d8504...3b6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighetssorg?
Jeg tror du forveksler kjærlighet med avhengighet. Det er ingen kjærlighet du beskriver. Du beskriver utnyttelse og avhengighet. 

Anonymkode: a3f8d...bae

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har i 6 år vært sammen med og 5 år gift med en mann fra tyrkia. Han fikk aldri opphold i Norge så nå bor han i Sverige kort fortalt. Han jobber der og har en stor vennekrets der. Han kom til Europa i 2022 og fra 2019-2023 betalte jeg altså mulig for han som feks husleie, klær, mat ja alt mulig. Vi flyttet til sverige pga opphold og han fikk jobb der og opphold. Jeg flyttet tilbake til Norge pga jobb og barna fra tidligere forhold. Nå presser han meg til å endre adresse igjen til Sverige for kortet hans går ut i 2028 men jeg har sagt at jeg må ha fast jobb først (det jeg ikke har sagt er at jeg mister miste barnet hvis jeg endret adresse nå) han er ekstremt opp å ned i humøret, en dag er han en solstråle, neste dag våkner jeg til, jeg hater deg, du er så ekkel og kvalm at jeg spyr av deg, ingen jenter er som deg, alle jenter fra Europa gjør alt for sin Tyrkiske kjæreste, du prioriterer bare barna dine, jeg hater deg og barna dine og familien din er bare så jævelige.. når han er i Sverige og jeg i Norge, vil han at jeg bare skal sitte hjemme, ikke gjøre noe med barna eller familien min, han sier jeg har ett jævelig kjedelig liv og st huset mitt er skittent, bilen, barna er stygge, ja osv osv.. han er ofte ute med venner til sent på natt, og svarer aldri på tlf når jeg prøver å ringe han.  hele tiden truer han med å blokkere meg overalt, forlate meg osv.. i skrivende stund har han blokkert meg overalt, for 2 dager siden hadde han 2 nye jenter fra byen han bor i i Sverige på sin Insta, han gjemmer tlf, tar den på lydløs, tar den med på do i dusjen ja overalt når vi er sammen.. vil nå si jeg fortsatt etter 6 år fortsatt betaler tlf regningen hans selvom han tjener mer enn meg. Han gir meg ikke 5 øre, ikke for bensin ikke for bommer ingenting når jeg kommer til han i Sverige. Og skal han komme hit må jeg hente han, og han betaler ingen verdens ting. Jeg begynner å gå litt lei av alt dette, noen gode råd her? 

Dette er en voldelig og farlig mann! Vær så snill, kom deg bort. 
Mulig du kan søke råd hos krisesenteret. 

Kom deg bort ❤️🙏

Anonymkode: 09944...3de

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom deg vekk, dette blir fort farlig!

Anonymkode: dec38...ebe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kjærlighetssorg er kun en følelse og ingenting å frykte. 

Og du vil få det bedre alene. 

Anonymkode: 31631...62b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...