Gå til innhold

Beste leketøy/hjelpemiddel/ triks for å få vaginalorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er  nært å få vaginalorgasmer hvis jeg er skikkelig kåt og i gang, men kommer aldri helt dit. Har en trygg og god partner som gjerne hjelper. 

Hva er dine beste triks eller hjelpemidler?

Anonymkode: 5a61c...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må få deg ny partner. Eneste som hjelper. Garantert. 

Ikke er et noe heldig situasjon for han heller, den følelsen å ikke kunne gi kjæresten orgasme er ganske ødeleggende. 

Anonymkode: a7a52...862

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke er et noe heldig situasjon for han heller, den følelsen å ikke kunne gi kjæresten orgasme er ganske ødeleggende. 

😂takk for tips, men det er ikke aktuelt. Jeg er mer glad i penetrering enn i orgasmer (som jeg får veldig lett ved stimulering av klitoris), så det er ikke noe utfordring heldigvis.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er  nært å få vaginalorgasmer hvis jeg er skikkelig kåt og i gang, men kommer aldri helt dit. Har en trygg og god partner som gjerne hjelper. 

Ikke stresse. Sørg for å være godt avslappet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ny partner? Det har jeg ikke troa på...

Det er i så fall hans problem, så lenge ikke hun gjør det til et problem...

Så lenge han er villig og gjør det han kan, så burde det være mer enn godt nok, for mer kan man faktisk ikke forvente.

Så finnes det et hav av hjelpemidler man kan benytte seg av. 

Skrevet
Strigiformes skrev (2 timer siden):

Ny partner? Det har jeg ikke troa på...

Det er i så fall hans problem, så lenge ikke hun gjør det til et problem...

Så lenge han er villig og gjør det han kan, så burde det være mer enn godt nok, for mer kan man faktisk ikke forvente.

Så finnes det et hav av hjelpemidler man kan benytte seg av. 

"Hjelpemiddelsex" er en noe stusslig erstatning for god, naturlig sex med to som passer sammen både fysisk og mentalt.  Dessverre er det få par som er en tilstrekkelig god match...

(Mens noen, bl.a diverse "sexologer" tjener svært gode penger på alskens "hjelpemidler" made in china)

• Liker 1
Skrevet
Resignert skrev (Akkurat nå):

"Hjelpemiddelsex" er en noe stusslig erstatning for god, naturlig sex med to som passer sammen både fysisk og mentalt.  Dessverre er det få par som er en tilstrekkelig god match...

(Mens noen, bl.a diverse "sexologer" tjener svært gode penger på alskens "hjelpemidler" made in china)

Få par? Hvordan vet du det? Har du oversikt over alle par?

Hjelpemidler kan være lurt og benytte innimellom. Om et hjelpemiddel kan få meg over orgasmekneika av og til, så har jeg valgt å benytte meg av det.

Ingen dager er like. Heldigvis klarer jeg meg stort sett uten, for det er et aktivt valg fra min side.

• Liker 1
Skrevet
Resignert skrev (30 minutter siden):

Tja, leketøy har gitt oss masse glede og moro. Sexlivet er veldig bra uten det også. 

men jeg er allikevel nysgjerrig på vaginal orgasme 🤷‍♀️

Skrevet
Strigiformes skrev (24 minutter siden):

Få par? Hvordan vet du det? Har du oversikt over alle par?

Ingen dager er like. Heldigvis klarer jeg meg stort sett uten, for det er et aktivt valg fra min side.

Man leser vel knapt om par der begge helt innerst inne er fornøyde. Det virker som om de aller fleste avfinner seg med lite og "ok" sex. Selv om fantastisk god og intens sex også finnes, selv om den er nokså sjelden. 

Forøvrig bra at du tar grep og har et bevisst forhold til "hjelpemidler"!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bli bestevenn med orgasmen din, så finner du "orgasmeloven"❣️..da løsner det for deg👏

Hvorfor får noen kvinner vaginalorgasmer, og andre ikke?🫡
Hvorfor får noen  lett orgasme.. serie orgasmer.. andre orgasmer uten direkte stimuli.. 
mens andre sliter med å få orgasme.
"Forskjellen" er forskjellen på kvinner.. men også forskjellen på menn, på hva de forskjellige kvinnene møter. Sex og orgasmer er forbeholdt samarbeid, så samarbeid er alltid en vinner til suksessen❣️

Husker jeg grublet meg gul og blå, på kvinnens orgasme i ung alder.. Orgasmen var både mystisk, magisk og fasinerende. Mye av "orgasmeloven" lært jeg av en voksen kvinne, så det ble mye teori og vi praksis.

Forskjellen er ikke pga av anatomien iallefall.. for alle kvinner er skapt like.
Og det er ikke "orgasmens skyld", at ikke kvinnen får orgasme. Fordi orgasmen gir kun ut premie, til kvinnen som er flink med seg selv👏

Så trikset mitt er å forstå orgasmen, hvorfor den jubler og gir deg premier🥰
Men.. selv om alt er positivt i et forhold: så kan mental innstilling.. metabolske helsealder.. blodgjennomstrømming.. bekkenbunnsmuskler være avgjørende for orgasmen. Så det er ikke alt som kan samarbeides, men alle kan gi oppmuntring👍

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

En buttplug kan øke prognosen for orgasme under samleie. Den vil bidra til økt trykk på nerveender som bidrar til orgasme.

Anonymkode: fc525...650

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...