AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #21 Skrevet 28. desember 2025 Ovnstekt rosenkål med rødløk i, samt en eller annen vintersalat. Kokte grønnsaker til ribba er kjedelig. Anonymkode: 92fde...21b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #22 Skrevet 28. desember 2025 Rosenkål. Kokt. Gulrot kokt. Hjemmelaget rødkål. Det er nok. Noen ganger mases det om svisker og epler, men jeg ønsker å minimer litt tilbehøret. Tre tilbehør til en så saftig og god rett som ribbe, som inkluderer både kjøtt og svor, synes jeg er mer enn nok. Når man lager rødkålen selv blir den friskere og dermed delvis overflødiggjør det epler (som er i rødkålen også, forresten) og f.eks. tyttebær. Anonymkode: 24df1...a62 1
Slarti Skrevet 28. desember 2025 #23 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ovnstekt rosenkål med rødløk i, samt en eller annen vintersalat. Kokte grønnsaker til ribba er kjedelig. Anonymkode: 92fde...21b Sånn. Retta opp for deg 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #24 Skrevet 28. desember 2025 Ettersom vi har både ribbe og pinnekjøtt så har jeg rotmos til. Pannestekte rosenkål med litt honning og chilliflak, veldig godt (kokt rosenkål er grusomt). Ellers har vi mandelpotet og surkål. Anonymkode: 39816...5a9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #25 Skrevet 28. desember 2025 Slarti skrev (4 timer siden): Sånn. Retta opp for deg Takk😅 Kokte grønnsaker er noe av det verste å servere. Anonymkode: 92fde...21b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå