Gå til innhold

Julesex

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en god, ren kjærlighet mellom oss og stor åpenhet.

Anonymkode: 39dfb...180

Det er det som er finessen.

Jeg ser det er noen rødstrømper og Ottar-medlemmer her som i en aggressiv stil selv gjør kroppen sin til en "handelsvare". Jeg er overrasket for et nedrig syn de har på seg selv, og på mannen som et svin. 

Anonymkode: 1a9a0...33e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er det som er finessen.

Jeg ser det er noen rødstrømper og Ottar-medlemmer her som i en aggressiv stil selv gjør kroppen sin til en "handelsvare". Jeg er overrasket for et nedrig syn de har på seg selv, og på mannen som et svin. 

Anonymkode: 1a9a0...33e

Er i stor grad enig med deg. 
Men mange nyanser her. Ikke lett å være kjærlig og raus for hverken mann eller kvinne om det er mye bitterhet, lite raushet, uløste konflikter og uvennskap etc mellom dem. 

Anonymkode: 39dfb...180

• Nyttig 1
Skrevet

Tre. Bra med tanke på at vi har hatt sex i 40 år. 👍

Anonymkode: 90052...6c3

Skrevet

0, jeg er i sorg over dødsfall, så jeg har ingen lyst.

Anonymkode: eca96...38d

Skrevet

Ingen så langt. Jule-"ferie" med unger hjemme, eldstesønn og svigerdatter i rommet rett under oss og bånn gass med aktiviteter, rydding eller matlaging fra morgen til kveld er ikke akkurat oppskriften på fyrrig sex. Av alle årets ferier er juleferien den med desidert mist sex (hotellferie med barn på en sterk andreplass).

Men kanskje det blir noe i kveld, nå har vi i alle fall ikke gjester rett under knirkesenga vår, og tenåringen har dratt på romjulstur 😉

Anonymkode: 2c9e1...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...