AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #1 Skrevet i går, 13:53 Noen som har gode tips ifht dårlig matlyst? Har gått ned mye i vekt nå som jeg har vært gjennom en tøff periode i livet og matlysten har forsvunnet totalt. Vil så inderlig få matlysten tilbake og gå opp i vekt igjen. Var tynn i utgangspunktet og føler jeg ser skikkelig syk ut nå. Hva kan jeg spise som øker vekten og hva er lett å få ned? Anonymkode: 7c9e3...134
mommyaka Skrevet i går, 13:57 #2 Skrevet i går, 13:57 Spis det du vil... sjokolade.. kaker.. chips....spis det du vil og synes er godt. Ikke tenkt på hva som er sundt etc nå .det kan du ta etterpå
Gnå Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden 1. Du må spise selv om du ikke "vil". Lag en plan, og følg den. Noen ganger er det sånn at matlysten kommer tilbake når en først er i gang også. 2. Hva synes du er lettest å få ned? For meg ville det f.eks. vært yoghurt, ristet brød eller polarbrød og eplejuice. KJør på med det som passer deg, uten å tenke på om det er "sunt" eller ikke. 3. Prøv å finne noe kaloritett du kan klare: proteinbar/energibar, kjeks, nøtter/nøttesmør, avocado, dadler, laks osv. Prioriter dette fremfor mat med mye volum og lite energi. 4. "Smugle" inn kalorier der du kan: olje og dressing på salaten, ekstra ost på brødskiva, raust med smør der det passer, h-melk, proteinpulver i havregrøten osv. osv. 5. For noen er det lettere å drikke kaloriene: smoothie, juice, kakao o.l. Særlig smoothie kan man jo potensielt gjøre til en næringsbombe. 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Tusen takk for tipsene❤️ Anonymkode: 7c9e3...134
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå