Gå til innhold

Er så inderlig lei meg

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget for øyeblikket
Skrevet

Har likt en fyr ganske lenge nå, vi har flørta litt på fester og han har vært med meg hjem to ganger tidligere (har bare sovet sammen uten at noe har skjedd, men han holdt rundt meg som en kjæreste). På fredag ble han med meg hjem igjen og ble til klokken fire lørdag ettermiddag. Han prøvde heller ikke denne gangen verken å tafse på meg eller kysse meg. :sjenert: Jeg er litt sjenert, så tør ikke ta så mye initiativ selv..

På søndagen tenkte jeg at jeg skulle sende han ei melding for å fortelle at det var hyggelig at han ble med meg hjem. Fikk aldri noe svar på den meldinga.. og jeg vet at mobilen ikke var avslått eller gjenglemt, fordi en venn av han fikk svar innen 30 sekunder.. :tristbla:

Jeg sendte han en melding da jeg la meg og sa at jeg tok hintet...

Hva skal jeg gjøre? er så lei meg at jeg mest har lyst å bare ligge i senga og gråte.. hvorfor ble han med meg hjem om han verken er ute etter sex eller forhold, når han likegreit kunne dratt hjem? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo ingen melding han måtte svare deg på. Du skrev at du syntes det var kjekt at han ble med deg hjem.

Kanskje han smilte når han las meldingen, men turde ikke skrive noe tilbake?

Siden han har blitt med deg hjem 3 netter, uten at det har skjedd noe, så virker han veldig beskjeden han også.

Ikke tenk så mørke tanker med en gang. Kan være rett og slett at han er beskjeden selv? Hva skulle han skrive tilbake da? "takk for at jeg fikk være med" ? Kanskje han heller vil si det til deg, istedet for i en SMS.

Gjest Gjest
Skrevet

(trådstarter her)

Spurte samtidig hva han drev med da.. slik at det skulle være et spørsmål han kunne svare på...:(

Skrevet

ikke ta det så tungt.

Vent til du ser han, kunne bare vært en misforståelse. Kanskje han ikke fikk meldingen din?

Kanskje han var opptatt med noe akkurat da han fikk den, og glemte å skrive tilbake.

Eller du kan ringe på han, bare for å slå av en prat!

Er ikke alltid min kjære svarer på mine meldinger heller, men d ligger aldri noe bak!

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Min erfaring er vel at de svarer på det de bryr seg om å svare på...

Dette vil si; de har ikke akkurat alltid det samme behovet som oss jenter å skrive svar til alt mulig, men de VET at vi er sånn...

Ergo, når de virkelig vil holde seg inne med en jente, da gjør han det han vet er ønsket fra hennes side. Gjør han ikke det, da er det ikke "så nøye".

Dette er ihvertfall min erfaring med dette.

Lykke til..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sendte han en melding da jeg la meg og sa at jeg tok hintet...

Hm, om jeg var ham og ikke hadde rukket å svare tidligere på dagen - er faktisk ikke unaturlig - eller rett og slett trengte litt tid for å formulere et svar som uttrykte hvor utrolig godt jeg likte deg - ja da hadde en slik melding skremt meg vekk for godt. Det ooooser desperasjon. Værsåsnill, ikke gjør det igjen, du skremmer bort guttene på den måten.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja litt synd med den siste meldinga der! ikke gøy å få sånne, da daler interessen..

Gjest Gjest_Kaia_*
Skrevet

Hehe, trodde det var jeg selv som hadde skrevet det innlegget. For jeg har opplevd akkurat det samme, og har vært veldig i tvil om fyren liker meg eller ikke.

Jeg tenkte jo at han måtte være det, kunne ihvertfall tolkes dithen da. Etter å ha sendt noen meldinger om å finne på noe, som jeg hver gang fikk avslag på måtte jeg bare innse at det hele var bare vennskapelig fra hans side. Innmari synd egentlig, for jeg kunne virkelig blitt superforelska i fyren.

Men han er fremdeles vennskapelig og blid når vi møtes, han tar bare ikke kontakt mer. Så for min del ordna det seg til det beste. Jeg fant ut at han ikke følte det "sånn", uten at noen av oss måtte ta det opp liksom :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje han ikke vil ha deg.

Han er kanskje litt svakere i fylla, men fremdeles såpass lite interessert at han ikke gjør noe annet enn å sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...