AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:19 #1 Skrevet søndag kl. 12:19 Noen her som har samboer i kystvakta? samboeren min skal søke videreutdanning i kystvakta GMPL, noen som vet om han kan bo hjemme og pendle? Finner ikke så mye info om dette, men tenker siden det er på sjøen etter 1 semester at man kanskje kan pendle slik som andre styrmenn gjør offshore? Hvor ofte har man fri? Anonymkode: 76aef...6bd
Knirke Skrevet i går, 10:28 #2 Skrevet i går, 10:28 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen her som har samboer i kystvakta? samboeren min skal søke videreutdanning i kystvakta GMPL, noen som vet om han kan bo hjemme og pendle? Finner ikke så mye info om dette, men tenker siden det er på sjøen etter 1 semester at man kanskje kan pendle slik som andre styrmenn gjør offshore? Hvor ofte har man fri? Anonymkode: 76aef...6bd Alle bor vel hjemme? Du mener at dere bor langt unna og ikke vil flytte nærmere utdanningsstedet? Når man jobber på sjøen kan man bo hvor man vil, arbeidsgiver betaler for reisen. Hvor mye fri han får avhenger av hvilken rotasjon han har. Det mest vanlige er 1:1, da har man fri i like mange uker som man har jobbet. Vet ikke hva det er i Kystvakten, men jeg tipper de jobber 4-5 uker i strekk.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Skjønte ikke helt hva du mente? Når han er i jobb kan han nok bo hvor han vil. Min samboer jobbet tidligere i Kystvakten i Nord-Norge. Vi bor på sørvestlandet. Tok fly og buss hver tredje uke til og fra jobb. Anonymkode: 8cd0f...136
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønte ikke helt hva du mente? Når han er i jobb kan han nok bo hvor han vil. Min samboer jobbet tidligere i Kystvakten i Nord-Norge. Vi bor på sørvestlandet. Tok fly og buss hver tredje uke til og fra jobb. Anonymkode: 8cd0f...136 Mener når han er under utdanningen, vet at han kan pendle når han starter på sjøen. Men lurer på om noen har tatt denne utdanningen og vet om der er mye praksis slik at han kan pendle da også, bor på andre siden av landet Anonymkode: 76aef...6bd
Knirke Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mener når han er under utdanningen, vet at han kan pendle når han starter på sjøen. Men lurer på om noen har tatt denne utdanningen og vet om der er mye praksis slik at han kan pendle da også, bor på andre siden av landet Anonymkode: 76aef...6bd Hva er det han utdanner seg til da? Styrmann? Det er mye obligatorisk undervisning og simulator, så han må nok bo på studiestedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå