AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #1 Skrevet 28. desember 2025 Jeg finner bare gamle tråder om dette, så tenkte jeg ville høre på ny med folk 😊 Gjerne en man kan koble sammen mor og far. Og gjerne en som er laget for menn? Anonymkode: 5d2e8...211 1
Macro Skrevet 28. desember 2025 #2 Skrevet 28. desember 2025 Mannen min ville ikke ha slik app. Han ville heller at vi så daglig oppdatering sammen på min telefon. Det synes jeg var en fin tanke i stedet for å lese det hver for oss i hver vår ende av huset.  Jeg svarer deg siden den andre tråden ikke fikk så mange svar. Folk flest bruker Nørs tror jeg som ble nevnt sist.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #3 Skrevet 28. desember 2025 Liker preggers og preglife Anonymkode: 2d9d3...87a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #4 Skrevet 28. desember 2025 Macro skrev (36 minutter siden): Mannen min ville ikke ha slik app. Han ville heller at vi så daglig oppdatering sammen på min telefon. Det synes jeg var en fin tanke i stedet for å lese det hver for oss i hver vår ende av huset.  Jeg svarer deg siden den andre tråden ikke fikk så mange svar. Folk flest bruker Nørs tror jeg som ble nevnt sist. Åja sorry, jeg fant ikke igjen det forrige innlegget så konkluderte med at jeg aldri la det ut 🙈😄 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Liker preggers og preglife Anonymkode: 2d9d3...87a Takk for svar 😃 Hvilken syns du er best til å føre dagbok? Har ikke gjort noe som helst enda, så tenkte jeg måtte begynne nå. Anonymkode: 5d2e8...211
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #5 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Åja sorry, jeg fant ikke igjen det forrige innlegget så konkluderte med at jeg aldri la det ut 🙈😄 Takk for svar 😃 Hvilken syns du er best til å føre dagbok? Har ikke gjort noe som helst enda, så tenkte jeg måtte begynne nå. Anonymkode: 5d2e8...211 Jeg fører ikke dagbok, så det vet jeg dessverre ikke Anonymkode: 2d9d3...87a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #6 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg finner bare gamle tråder om dette, så tenkte jeg ville høre på ny med folk 😊 Gjerne en man kan koble sammen mor og far. Og gjerne en som er laget for menn? Anonymkode: 5d2e8...211 Jeg har: Babyverden Preggers Preglife Liberoklubben Nørs  Syns det er artig å se over alle. Mannen bryr seg ikke om apper, men står info til partner i Liberoklubben i hvert fall. Anonymkode: e8f85...dba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #8 Skrevet 29. desember 2025 Liker nørs, men kjenner ikke til noe med dagbok, tror ikke det er så vanlig? Anonymkode: 916eb...d76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå