Gå til innhold

vintersovepose

Fremhevede innlegg

Skrevet

har lyst å sove ute...hvilken anbefaler du? :) 

Anonymkode: 3116f...ea2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne 

https://www.fjellsport.no/merker/mammut/mammut-women-s-protect-fiber-bag--21c-renaissance-FS575297?channable=01384b6964003432382d3234323138&variantId=428-2421&utm_campaign=05. Kelkoo Shopping Promotion [high]&gad_source=1&gad_campaignid=20248680429&gclid=EAIaIQobChMIxpPv543gkQMVLReiAx2U4hJ7EAQYAyABEgIzI_D_BwE

Screenshot_20251228_114903_SamsungInternet.thumb.jpg.e4113a6ff6767b03b5d44e08e2e25fa4.jpg

Kjøpte den for 2 år siden. Jeg er ekstrem frysepinn så jeg bruker den i sesongen mars-okt, har ikke testet den om vinteren (sover kun i hengekøye og har ikke testet den i telt)

Det jeg elsker med den er at det er hull til armene så en kan være litt mobil med den. Den er varm (til mitt bruk). Den har vært verd pengene. Det finnes sikkert bedre poser men jeg er rimelig fornøyd med denne😊 Minuset er at den tar litt plass. Jeg går ikke Hardangervidda med denne, men samtidig så er det jo begrenset hvor liten plass en god vintersovepose kan ta. 

Skrevet

Jeg er en amatør på telt og uteligging, men jeg har oppdaget hvor viktig underlaget er. Du bør ha en Exped eller lignende, med høyest mulig R-verdi, og ett eller flere tynne skumplastunderlag, til å legge i bunnen. 

Oppå soveposen kan du bruke ulltepper til å regulere med. Det er også viktig at det ikke trekker noen steder rundt posen. Luft i bevegelse er din verste fiende.

Anonymkode: 8644a...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...