AnonymBruker Skrevet i går, 01:18 #1 Skrevet i går, 01:18 Sønnen min var hos legen og testet positiv på klamydia fikk kur og satte igang med den. Kontaktet den som hadde smittet han, dette var en ons, sa han til meg, og fikk til svar at hun visste at hun hadde klamydia, men hadde ikke informert min sønn på forhånd, jeg skriker "bruk kondom" for f.... du vet aldri hva disse kjerringene har gjort før deg.. Jeg ba han anmelde, men han sa han hadde slettet det skriftlige beviset der hun sa "Jeg visste at jeg hadde klamydia" er det noe håp likevel å kunne anmelde denne personen? Anonymkode: c8592...fc9
AnonymBruker Skrevet i går, 01:28 #2 Skrevet i går, 01:28 DU kontaktet den som smittet din sønn? Anonymkode: 3b301...158
Matas Skrevet i går, 01:34 #3 Skrevet i går, 01:34 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg