Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slettet og slettet dette programmet på ny laptop, likevel kommer det snikende tilbake, har tilogmed hatt support fra leverandør som har slettet for meg. 

Nå oppdaget jeg at hver gang jeg surfet på dagbladet frøs bildet der, etter jeg skrollet litt nedover, så plutselig oppdager jeg en firkant på søkelinjen og der var det mc affe som hadde sneket seg inn igjen, det er jo verste virus ever. 

så søkte jeg på slette alt mc affe, med mcpr, men det er jo en million ads på den siden så jeg tør ikke trykke på noe for å få enda mer mc affe.. er oppgitt....... ser ut som jeg aldri blir kvitt det

Anonymkode: 1e613...8b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antaklelig McAfee du mener her?

Anonymkode: f9a90...e83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det programmet er beryktet for å være umulig å bli kvitt..

Anonymkode: b3bab...32e

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan det ligger an med dine personlige datakunnskaper, så unnskyld om det virker åpenbart. Men når du avinstallerte, har du da gått inn på kontrollpanel -> programmer og tjenester og avinstallert McAfee derfra? Det som kan skje er at folk bare sletter snarveier på skrivebordet for eksempel, og ikke faktisk avinstallerer programmet.

Hvis du er usikker;
Om du har søkefelt nederst ved Windows-symbolet på skjermen, skriv inn "kontrollpanel". Gå inn der og velg Programmer og funksjoner. Bla ned og finn McAfee på listen der, velg det (enkeltklikk, ikke dobbeltklikk) og trykk på der det står "avinstaller". Se om det gjør susen. Hvis du ikke har søkefelt der, gå inn på Windows-symbolet og trykk på tannhjulet. Søk på "kontrollpanel" der og gjør ellers tilsvarende.

Installer eventuelt et annet (bra) antivirusprogram, for det er ikke dumt å ha den sikkerheten. Anbefaler personlig F-Secure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...