AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:45 #1 Skrevet lørdag kl. 22:45 De siste årene har jeg handlet alle julegavene i november/desember. Men etter å ha vært sykt sliten hele høsten, og hvor det toppet seg såpass at jeg ble syk, så ønsker jeg å redusere stresset for neste jul, og kjøpe de litt mer perifere gavene nå som det er romjulssalg/januarsalg. Jeg har allerede kjøpt en morgenkåpe til en tanteunge til 75kr på apotek1. Orker ikke å bruke mer penger på dem, da mine unger ikke får noen gaver derfra, så derfor blir det symbolske gaver neste jul istedet for i år hvor jeg har brukt ganske mye penger på dem. Har likevel ikke lyst å være like kjip som min bror som ikke gidder å bry seg med å gi gaver i det hele tatt. ønsker derfor tips om morsomme gaver som kan kjøpes allerede nå for en rimelig penge. De som er nære og som vi er mye med, får gaver fra ønskelister når det nærmer seg. Anonymkode: 2dea3...99c
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Er det voksne eller barn? Kommer ikke helt frem hvem du kjøper til, annet enn til den ene niesen. Hvis det bare er symbolsk, så hva med julepynt da? Christiania glassmagasin har masse fint fra Hadeland glassverk til 60%. Bestilt meg masse fint der selv nå. Ingen kan klage, det er norsk håndtverk, klassisk osv. Barn? Kjøp klær, pysjamaser osv på tilbud nå, i store str så de passer om de vokser. Anonymkode: 48236...ca3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 23.45): kjøpe de litt mer perifere gavene nå som det er romjulssalg/januarsalg. Kjipt å få gaver der byttelappen allerede har gått ut. Har noen venninner som handler julegaver til neste år på romjulsalget. Noen ganger er det ting jeg allerede har, eller at det ikke passer mm. Og gaven kan ikke byttes. Det er kjedelig..... Anonymkode: c051c...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjipt å få gaver der byttelappen allerede har gått ut. Har noen venninner som handler julegaver til neste år på romjulsalget. Noen ganger er det ting jeg allerede har, eller at det ikke passer mm. Og gaven kan ikke byttes. Det er kjedelig..... Anonymkode: c051c...fa3 Når det er bare symbolsk og man ikke får gave retur, som ts skriver, så får man bare ta det man får. Anonymkode: 48236...ca3
mommyaka Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Kjøp iallefall noe du vet de kan bruke. Selv om det e symbolsk ting så er de veldig kjedelige å sitte med tung de ikke for brukt,må kaste eller gi bort. Du kan jo kjøpe billige gaver i november/ desember neste år. Trenger jo ikke stresse om det er noe. Symbolske gaver
Ullvott Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden (endret) Det kommer selvsagt an på hva som passer for mottakeren, men Lego kan kjøpes hele året. Det samme gjelder ulike brettspill. Pass på når det er kampanjer og salg. Mitt beste tips for å slippe å stresse med gaver er å lage liste over hvem du skal gi gave til, og fylle ut etterhvert som du har handlet gavene. Da slipper du å ende opp med å ha kjøpt 10 ting som er "kjekt å ha som gave" og som viser seg å passe for bare 1 - 2 av mottakerne. Har du lista på telefonen din, så er den med deg overalt. 👍 Endret 9 timer siden av Ullvott
Thyra Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Ullvott skrev (2 timer siden): Det kommer selvsagt an på hva som passer for mottakeren, men Lego kan kjøpes hele året. Det samme gjelder ulike brettspill. Pass på når det er kampanjer og salg. Mitt beste tips for å slippe å stresse med gaver er å lage liste over hvem du skal gi gave til, og fylle ut etterhvert som du har handlet gavene. Da slipper du å ende opp med å ha kjøpt 10 ting som er "kjekt å ha som gave" og som viser seg å passe for bare 1 - 2 av mottakerne. Har du lista på telefonen din, så er den med deg overalt. 👍 Men litt kjedelig å få flere helt like legosett eller brettspill, da.
Thyra Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det voksne eller barn? Kommer ikke helt frem hvem du kjøper til, annet enn til den ene niesen. Hvis det bare er symbolsk, så hva med julepynt da? Christiania glassmagasin har masse fint fra Hadeland glassverk til 60%. Bestilt meg masse fint der selv nå. Ingen kan klage, det er norsk håndtverk, klassisk osv. Barn? Kjøp klær, pysjamaser osv på tilbud nå, i store str så de passer om de vokser. Anonymkode: 48236...ca3 Til juletreet da, i tilfelle. Ihvertfall om du vet de har juletre. Juletreet kan overlesses med pynt. Ikke alle har plass til så mye julenips rundt om kring.
Rucula Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Votter, luer, skjerf og sokker er jo noe alle trenger og som ikke er så vanskelig iforhold til størrelse
Thyra Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Rucula skrev (3 minutter siden): Votter, luer, skjerf og sokker er jo noe alle trenger og som ikke er så vanskelig iforhold til størrelse Det er jo bare å begynne å strikke allerede nå.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Knivholder med magnet Safe som ser ut som en bok (kjøpt på jula) Generelle knivsett som ofte er på tilbud @ Anonymkode: f25ac...194
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 23.45): De siste årene har jeg handlet alle julegavene i november/desember. Men etter å ha vært sykt sliten hele høsten, og hvor det toppet seg såpass at jeg ble syk, så ønsker jeg å redusere stresset for neste jul, og kjøpe de litt mer perifere gavene nå som det er romjulssalg/januarsalg. Jeg har allerede kjøpt en morgenkåpe til en tanteunge til 75kr på apotek1. Orker ikke å bruke mer penger på dem, da mine unger ikke får noen gaver derfra, så derfor blir det symbolske gaver neste jul istedet for i år hvor jeg har brukt ganske mye penger på dem. Har likevel ikke lyst å være like kjip som min bror som ikke gidder å bry seg med å gi gaver i det hele tatt. ønsker derfor tips om morsomme gaver som kan kjøpes allerede nå for en rimelig penge. De som er nære og som vi er mye med, får gaver fra ønskelister når det nærmer seg. Anonymkode: 2dea3...99c Ingen får jo byttet noe da? Gir kun ting med byttelapp! Anonymkode: 45301...ca0
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Knivholder med magnet Safe som ser ut som en bok (kjøpt på jula) Generelle knivsett som ofte er på tilbud @ Anonymkode: f25ac...194 Heller én god kniv enn et sett med halvdårlige. Anonymkode: 1d1ae...c22
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #14 Skrevet 33 minutter siden Thyra skrev (6 timer siden): Til juletreet da, i tilfelle. Ihvertfall om du vet de har juletre. Juletreet kan overlesses med pynt. Ikke alle har plass til så mye julenips rundt om kring. Ts vet sikkert om de har tre, de er vel ikke fremmede. Anonymkode: 48236...ca3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå