AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:01 #1 Skrevet lørdag kl. 22:01 Hei. Dette er litt flaut å spørre om og noen kan sikkert reagere på dette. Men mitt dilemma eller spørsmål er. Nå har jeg vært alene med 2 gutter i over 1 år etter at samboer plutselig døde. Jeg er 35år foresten. På Laaaaangt over 1 år har jeg ikke hatt sex, merker nå at jeg kjenner jeg trenger det. Da jeg er veldig glad i det, så har jeg nå vært inne på tinder..... jepp tinder. Matcha med en der som jeg har skrevet en del med, begge er egentlig veldig klare for sex med hverandre. Han vet at jeg ikke er ute etter noe forhold eller noe. Var egentlig ikke ute sex heller🙈 er det veldig rart og dumt og invitere han hjem til meg siden det er litt vanskelig og skaffe barnevakt. har selvfølgelig sex i en annen del av huset en der ungene sover så de hører evt ikke noe. Og han reiser etterpå. Eller bør vi ta inn på hotell når jeg evt får barnevakt. Jeg skulle jo selvfølgelig ønske det var samboeren som døde. Kjenner jeg er veldig frustrert over hele denne situasjonen, siden jeg er en person som er relativt glad i sex. Dette er veldig flaut og spørre om så håper jeg ikke får dømmende kommentarer. Anonymkode: 229ac...80d
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 22:09 #2 Skrevet lørdag kl. 22:09 Møt han offentlig først. Du kjenner han ikke. Hadde aldri invitert en mann hjem til meg for sex med barn i hus, eller i det hele tatt med mindre jeg kjenner han godt, og han er kjæresten min. Jeg har et stort ansvar overfor barna mine. Skriver ikke dette for å dømme, men advare. Sikkerhet er ekstremt viktig, og både du og barna dine er sårbare. Jeg har lovet mine barn på tro og ære, at det kommer ikke inn en mann hos oss, med mindre han har et hjerte av gull 💛 Vær forsiktig er mitt råd. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:55 #3 Skrevet lørdag kl. 22:55 Det der er vel ikke et ukjent dilemma. Første gang bør du nok satse på barnevakt og hotell. En annen måte å få seg litt på, er å finne seg et hyggelig par i nærheten. Anonymkode: a6fd3...a12
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:02 #4 Skrevet lørdag kl. 23:02 Jeg har invitert rett hjem flere ganger. Men ikke med barna i hus. hvis barna har ligget og sovet så har det vært med noen jeg kjenner. Så altså, hjem første gang pluss barn i hus hadde jeg nok ikke gjort. Hils på han over en kaffe etter jobb en dag, før du henter ungene. Jeg har ligget med flere på Tinder fordi jeg har behov for sex men ikke vil ha forhold. Topp det. hilsen kvinne 40+ Anonymkode: b5017...cf8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:08 #5 Skrevet lørdag kl. 23:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Dette er litt flaut å spørre om og noen kan sikkert reagere på dette. Men mitt dilemma eller spørsmål er. Nå har jeg vært alene med 2 gutter i over 1 år etter at samboer plutselig døde. Jeg er 35år foresten. På Laaaaangt over 1 år har jeg ikke hatt sex, merker nå at jeg kjenner jeg trenger det. Da jeg er veldig glad i det, så har jeg nå vært inne på tinder..... jepp tinder. Matcha med en der som jeg har skrevet en del med, begge er egentlig veldig klare for sex med hverandre. Han vet at jeg ikke er ute etter noe forhold eller noe. Var egentlig ikke ute sex heller🙈 er det veldig rart og dumt og invitere han hjem til meg siden det er litt vanskelig og skaffe barnevakt. har selvfølgelig sex i en annen del av huset en der ungene sover så de hører evt ikke noe. Og han reiser etterpå. Eller bør vi ta inn på hotell når jeg evt får barnevakt. Jeg skulle jo selvfølgelig ønske det var samboeren som døde. Kjenner jeg er veldig frustrert over hele denne situasjonen, siden jeg er en person som er relativt glad i sex. Dette er veldig flaut og spørre om så håper jeg ikke får dømmende kommentarer. Anonymkode: 229ac...80d Var det deg som mista mannen etter han hadde vært å hogget ved i skogen? Uansett, bli kjent med han her først. Sex for menn er enkelt. Verre er det med selvfølelsen etterpå når du plutselig ikke hører noe mer fra han. Bare et tips. Anonymkode: 765e5...69e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:09 #6 Skrevet lørdag kl. 23:09 Klarer ikke forstå om folk troller i denne tråden, men altså håper virkelig det. Jeg er selv alene med barn, men aldri i verden om det hadde falt meg inn å invitere en vilt fremmed (for du kjenner han ikke selv om dere har pratet via en app) HJEM til meg med UNGENE i hus. Anonymkode: e711c...8bb 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:23 #7 Skrevet lørdag kl. 23:23 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Klarer ikke forstå om folk troller i denne tråden, men altså håper virkelig det. Jeg er selv alene med barn, men aldri i verden om det hadde falt meg inn å invitere en vilt fremmed (for du kjenner han ikke selv om dere har pratet via en app) HJEM til meg med UNGENE i hus. Anonymkode: e711c...8bb Jeg skrev rett over og håper heller ikke hun tar med seg en ukjent mann hjem med barn i hus. Dette pga barna. Anonymkode: 765e5...69e
AnonymBruker Skrevet i går, 10:56 #8 Skrevet i går, 10:56 Hotell og barnevakt bare for å få seg et ligg.. Det hadde jeg nok ikke prioritert å bruke penger på hvis jeg kunne løst det på en annen måte som ikke involverer å ta en fremmed inn i huset mens ungene var der. kan feks ungene overnatte hos en venn eller noe? At dere avspaserer fra jobb en halv dag mens ungene er på skole/barnehage/sfo? Eller hvis ungene skal ut av huset feks ifbm trening eller vennebesøk? Anonymkode: b5017...cf8
Rødvinsfilosofen Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Dette er litt flaut å spørre om og noen kan sikkert reagere på dette. Men mitt dilemma eller spørsmål er. Nå har jeg vært alene med 2 gutter i over 1 år etter at samboer plutselig døde. Jeg er 35år foresten. På Laaaaangt over 1 år har jeg ikke hatt sex, merker nå at jeg kjenner jeg trenger det. Da jeg er veldig glad i det, så har jeg nå vært inne på tinder..... jepp tinder. Matcha med en der som jeg har skrevet en del med, begge er egentlig veldig klare for sex med hverandre. Han vet at jeg ikke er ute etter noe forhold eller noe. Var egentlig ikke ute sex heller🙈 er det veldig rart og dumt og invitere han hjem til meg siden det er litt vanskelig og skaffe barnevakt. har selvfølgelig sex i en annen del av huset en der ungene sover så de hører evt ikke noe. Og han reiser etterpå. Eller bør vi ta inn på hotell når jeg evt får barnevakt. Jeg skulle jo selvfølgelig ønske det var samboeren som døde. Kjenner jeg er veldig frustrert over hele denne situasjonen, siden jeg er en person som er relativt glad i sex. Dette er veldig flaut og spørre om så håper jeg ikke får dømmende kommentarer. Anonymkode: 229ac...80d Ta en kaffe med ham først. Book barnevakt og hotell, eller overnatt hos ham. 😃
micromaya Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Nei, kjære vene! Kjøp en womanizer eller noe før du inviterer en fremmed mann hjem for sex med barna i hus! Singel og 100% alene med barn her. Sexglad jeg og – men der går det en solid grense!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå