AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:58 #1 Skrevet lørdag kl. 21:58 Hva skal dere med barn på nyttårsaften? Vi har 3 barn fra 3-10 år og en hund. Dessverre ingen å feire med. Jeg vet dette skuffer ungene. De vil jo gjerne at det skal være en fest med gjester. Det er fristende å reise bort, men med en hund så blir det fort mer utfordrende. Jeg ønsker bare ikke at det skal være en kjip feiring for ungene 😔 Anonymkode: 433b2...b4a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:00 #2 Skrevet lørdag kl. 22:00 Det blir ikke en kjip feiring. Er det ikke et sosialt sted du kan ta med barna ut på? Der de skyter opp raketter? Anonymkode: 0407b...a4a 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:22 #3 Skrevet lørdag kl. 22:22 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det blir ikke en kjip feiring. Er det ikke et sosialt sted du kan ta med barna ut på? Der de skyter opp raketter? Anonymkode: 0407b...a4a Jo, det er et slikt sted et stykke unna som vi kan dra til Anonymkode: 433b2...b4a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:28 #4 Skrevet lørdag kl. 22:28 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det er et slikt sted et stykke unna som vi kan dra til Anonymkode: 433b2...b4a Dra dit! Sosialt og fint. Anonymkode: 0407b...a4a 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:37 #5 Skrevet lørdag kl. 22:37 Vi feirer alltid hjemme, bare oss og barna. Vi pynter fint, tenner masse lys, spiser kalkun, spiller spill, ser film, skyter opp litt fyrverkeri og ser på andre sitt fyrverkeri kl 24. Barna er ikke vandt til noe annet, men elsker vår nyttårsaften og det gjør vi voksne også ✨ Anonymkode: 53653...846 7 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:58 #6 Skrevet lørdag kl. 22:58 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det er et slikt sted et stykke unna som vi kan dra til Anonymkode: 433b2...b4a Det trenger ikke å være langt unna. Ta nærmeste nabolag der du vet det litt folk og god stemning. Det er det viktigste. Barna blir storfornøyde. Kjøp noe stjerneskudd også. Du trenger ikke fyrverkeri. Det får de andre bruke penger på Anonymkode: 0407b...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Her er vi bare meg, samboer og et barn på 11 år. Hvert år lager vi god mat, spiser snacks, spiller brett-/kortspill eller noen kjekke spill på konsoll som Super Mario Cart/party, ser en film eller lignende og går ut å ser på fyrverkeri kl 12. Det er ofte salg på Ark på spill. Anonymkode: ea8b1...6c4 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Stortsett feirer vi alene, ett og annet år har vi hatt gjester. I år skal vi feire alene, og både jeg, mannen og barna på 14 og 11 gleder seg. Vi koser oss med deilig tapas. Pynter både bord og oss selv. Drar på familiefyrverkeri tidlig på kvelden. Spiller spill når vi kommer hjem frem til midnatt. Anonymkode: 3b01c...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Men hvis dere ønsker å feire med flere, hvorfor inviterer dere ikke folk på besøk? Hvert år svømmes KG over av tråder med folk som ønsker å feire sammen med noen, men ikke gjør det fordi ingen har invitert dem. Hvorfor tar ikke folk ansvar og inviterer selv? Jeg skal feire med venner, for at det blir enkelt for vertskapet tar alle med litt hver til et felles bord. De steker kalkun, noen lager tilbehør, noen dessert, noen tar med snacks og alle tar med drikke og stjerneskudd. Vi er i 40- årene, barn fra 4-20 (men de eldste kommer nok ikke til å være med). Anonymkode: fd44c...756 4
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Har også hund og et barn. I fjor inviterte vi mine foreldre og min bror med barn. I år er vi alene. Men barnet er 3år da. Blir fyrverkeri, god middag. Gjør noe kjekt med barnet. Kan dere se felles fyrverkeri i byen eller i nabolaget? Invitere noen fra skole/barnehagen? Om det så kun er barna og ikke foreldrene. Ser heller ikke problemet med hytte. Sørg bare for at det er lov med hund. Anonymkode: d2670...df2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden Pleier å invitere, eller dra til, en annen barnefamilie. Det må da være noen dere pleier å omgås på den måten? Veldig kjekt for barn - og særlig voksne da barna blir underholdt. Anonymkode: ff009...7f8
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Men hvis dere ønsker å feire med flere, hvorfor inviterer dere ikke folk på besøk? Hvert år svømmes KG over av tråder med folk som ønsker å feire sammen med noen, men ikke gjør det fordi ingen har invitert dem. Hvorfor tar ikke folk ansvar og inviterer selv? Jeg skal feire med venner, for at det blir enkelt for vertskapet tar alle med litt hver til et felles bord. De steker kalkun, noen lager tilbehør, noen dessert, noen tar med snacks og alle tar med drikke og stjerneskudd. Vi er i 40- årene, barn fra 4-20 (men de eldste kommer nok ikke til å være med). Anonymkode: fd44c...756 Tja fordi man ikke har noen å invitere kanskje 🙃 Anonymkode: 9e711...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Vi har noen få ganger feiret med venner eller familie, utenom det har vi vært hjemme alene med vår nå 18-åring , vi ser film, spiser mat, har pakkeleken , en fin og rolig kveld som ender med å gå ut i gata og snakke med naboer i år reiser 18 åringen på fest , vi har dyr som ikke liker raketter så vi skal bare være hjemme Anonymkode: 9e711...3c2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja fordi man ikke har noen å invitere kanskje 🙃 Anonymkode: 9e711...3c2 Det er jo bare trist, og utrolig dårlig gjort mot barna. Får man barn skylder man dem virkelig å ha et nettverk rundt dem. Etablere relasjoner med foreldre i klassen, foreldre på fritidsaktiviteter, og mer. Anonymkode: ff009...7f8
Fame Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden De skal sove, håper jeg for guds skyld. Men de er 4 måneder og 2 år. Har ingen planer om å holde 2 åringen våken for å se på det. På dagen er det en helt vanlig dag for oss
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er jo bare trist, og utrolig dårlig gjort mot barna. Får man barn skylder man dem virkelig å ha et nettverk rundt dem. Etablere relasjoner med foreldre i klassen, foreldre på fritidsaktiviteter, og mer. Anonymkode: ff009...7f8 Herregud for et søppelsvar! Anonymkode: fc83c...5c2 3 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er jo bare trist, og utrolig dårlig gjort mot barna. Får man barn skylder man dem virkelig å ha et nettverk rundt dem. Etablere relasjoner med foreldre i klassen, foreldre på fritidsaktiviteter, og mer. Anonymkode: ff009...7f8 Det kan man jo ha selv om man ikke inviterer på nyttårsaften da Anonymkode: 9e711...3c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Skrevet 15 timer siden Vi skal være hjemme med våre to barn på hhv 4 og 7 år. Skal pynte, spise god mat og kose oss. Har også kjøpt litt stjerneskudd. Anonymkode: 62094...35b
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er jo bare trist, og utrolig dårlig gjort mot barna. Får man barn skylder man dem virkelig å ha et nettverk rundt dem. Etablere relasjoner med foreldre i klassen, foreldre på fritidsaktiviteter, og mer. Anonymkode: ff009...7f8 Jeg har tre barn som nå er voksne og har aldri feiret en eneste høytid sammen med foreldrene til ungene de har gått på skolen sammen med. Ja, relasjoner er til en viss grad viktig, men ikke for enhver pris. Anonymkode: 819e1...185 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Har dere pleid å ha/være på fest siden ungene forventer det? Anonymkode: 6dd5e...ba8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå