Gjest fortvilet Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg leitet etter et forum der forhåpentligvis noen kan hjelpe meg med et problem jeg har.. håper jeg har funnet det stedet... Jeg er 22 år og eksen min 21 år. Vi har bodd sammen et år, men i det siste har hennes følelser for meg forsvunnet. Jeg er oppriktig glad i henne men må innse at vi ikke passer sammen lenger. Samme dag som vi slo opp, hadde eksen min web-sex med en annen person. Altså sex med hverandre gjennom msn. Da jeg fikk vite dette ble jeg dypt skuffet, frustrert og fortvilet. Etter at jeg hadde gravd litt fant jeg ut at hun hadde gjort dette med en annen person en uke tidliger også, da vi framdeles var sammen. Jeg kjenner til hennes fortid og vet at hun har vært utro 2 ganger før med hennes daværene kjærester. Tidligere i forholdet har jeg nevnt til henne at det verste som kan skje mot meg er at hun er utro. Men er hun utro når hun har web-sex? Det er jo ingen berøring, men jeg mener at det er det uansett. Har lest noen definisjoner av utroskap og der nevnes det ved intim berørelse, klining osv. Vi deler leilighet nå, men har sagt opp kontrakten begge to. Altså kommer vi begge til å flytte fra denne leiligheten. Inntil da blir vi boende sammen. Det verste med hele opplegget er at hun ikke utelukker at det kan skje igjen, til og med hvis jeg befinner meg i naborommet. (noe som faktisk har skjedd) Jeg blir kvalm av å tenke på dette, noe som har gjort at jeg ikke har sovet de 2 siste nettene. Jeg føler meg dårlig, stiv nakke, sliten, frustrert, forvirret osv. Hun sier gang på gang at hun ikke gjorde dette mot meg, men for seg selv fordi hun trengte det. I tillegg til dette sier hun at jeg er det beste som har hendt henne, og at jeg er en "gullgutt". Det hun har vanskelig med å forstå er at jeg faktisk er blitt helt ødelagt inne i meg. Mitt spørsmål er om det er normalt å reagere som jeg gjør eller om det er en bagatell, og at jeg raskt vil komme over det. Har aldri opplevd noe lignende før... Håper på innholdsrike svar Venlig hilsen meg
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Web sex... hva folk greier å rote seg opp i... Vel, seriøst. Jeg hadde ikke gjort slutt med min mann for noe slikt, men jeg hadde varmet ørene hans til han skjønte at denslags er lite aktuellt å holde på med! I alle fall uten MEG. Dernest, dama burde sagt fra før at hun ikke ville mer. På den annen side, å surre på nett er lite imot det å fysisk gå bak ryggen på noen. Det er slutt mellom dere. Get over it. Du har ikke lenger noe som helst med hva hun gjør eller hvordan, så slutt å tenke på det.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Om det er utroskap? Hva som er utroskap er veldig individuelt. Noen syns ikke engang sex er utroskap, mens andre syns flørting er utroskap. Hvis du føler at det er utroskap så er det det.
Gjest 2324 Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Om det er utroskap? Hva som er utroskap er veldig individuelt. Noen syns ikke engang sex er utroskap, mens andre syns flørting er utroskap. Hvis du føler at det er utroskap så er det det. ← Enig. Men du har faktisk ikke noe med hva hun gjør nå, i og med at dere ikke er sammen.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Enig. Men du har faktisk ikke noe med hva hun gjør nå, i og med at dere ikke er sammen. ← Ja, det er jeg enig i. (Jeg tok derimot utgangspunkt i at det var utroskap at hun gjorde det også før det ble slutt.)
Gjest 2324 Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 Dette kommer du over fortere enn du tror. Du er 22 år. Jeg er mange år eldre enn deg, og det jeg gjorde da jeg var 22 bare flirer jeg av i dag. Skulle være voksen og samboer, men det gikk bare en liten stund, så ble det krangel og bråk, og jeg flytta hjem til mor og far igjen. ← Dette må jeg si var et veldig nedlatende svar.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 Det var ditt til meg også, så da er du like dum som meg. Ellers mener jeg at man må få lov å si sin egen mening her, uten å bli kritisert av andre. Han kommer nemlig mest sannsynlig fort over det. ← Hvordan i alle dager kan du si så sikkert at man kommer fort over et brudd bare fordi man er ung? At du hadde en bekymringsløs ungdomstid behøver ikke bety at alle ungdom idag ikke opplever problemer og personlige kriser. Mange i ungdomstida opplever en veldig uro og usikkerhet når de skal finne egen identitet, ta yrkesvalg, få seg nye venner osv. Og det er faktisk mange unge som blir deprimerte, får angst. Og nettopp selvmordsstatistikken viser jo at unge gutter ofte sliter med store problemer. Jeg har her ikke kommentert trådstarters innlegg. Jeg aner heller ingenting om i hvilken mental tilstand trådstarter er i. men jeg synes den uttalselsen til Swan var i aller drøyeste laget. Jeg håper virkelig hun går inn og endrer innlegget sitt/gir en beklagelse. Empati er evnen til å sette seg inn i andre menneskers sted, dette er en god egenskap
Gjest Piper Skrevet 4. april 2006 #8 Skrevet 4. april 2006 Det var ditt til meg også, så da er du like dum som meg. Ellers mener jeg at man må få lov å si sin egen mening her, uten å bli kritisert av andre. Han kommer nemlig mest sannsynlig fort over det. ← Er du 4-5 år gammel? For det er slike svar man kan forvente fra den aldersgruppen. Det blir også tåpelig å si at du skal kunne si din mening, samtidig som du kritiserer andre for å si sin. Sier man sin mening, må man også tåle at andre gjør det. Ellers får en slutte å skrive det en ønsker. og ja, det var utrolig tåpelig sagt, men siden du svarer som du gjør regner jeg med at du ikke har vært skikkelig forelsket.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. april 2006 #9 Skrevet 4. april 2006 Man kan da elske en person selv om man "bare" er 22 år. Jeg har ingen tro på at det er noe enklere å gi slipp på den man elsker enten man er 22 eller 42.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå