Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte av ei i vennegjengen at hun for en tid tilbake hadde sex på toalettet med en fyr på et utested som hun overhodet ikke likte. Det var frivillig. Har noen av dere hatt sex med noen dere ikke har likt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte hun ikke utestedet? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Har EN gang hatt sex med en jeg egentlig ikke hadde lyst til å ha sex med ja. Det må sies at jeg likte ham da godt nok som bekjent/venn, men ikke noe mer. Tror det skjedde fordi jeg syns jeg bare "måtte" i den settingen :forvirret:

Dette eller lignende vil ALDRI skje igjen.

Gjest lilletroll
Skrevet
Likte hun ikke utestedet? :klø:

:grine2:

For å svare på spørmålet, NEI, aldri!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Henger meg på Hu i Svingen...

Likte hun ikke det at utestedet var frivillig, kanskje? Hun savnet kanskje noen innkastere der, slik at besøket ble helt ufrivillig?

Gjest GreenSky
Skrevet

Skammer meg over å si det, men jeg har gitt sympatisex, ja. :sjenert: Jeg likte personen, men var ikke sexuelt tiltrukket.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke med en person jeg ikke likte. Har hatt det med mange jeg var likegyldige ovenfor, da men...

Men jeg har hatt frivillig sex uten å ha særlig lyst til det (med en som jeg likte, samboer...) Men det er vel ikke så uvanlig...

Gjest StoreSky
Skrevet

Har hatt sex med noen som jeg ikke var så superbegeistret for, men som var tilgjenglig der og da..(sex, kos, varme, etc)

Men har aldri hatt sex med noen jeg virkelig ikke likte! (at jeg misliker et par av de nå, som jeg hadde sex med for 11 år siden, er en annen sak)

Skrevet

Nei jeg har ikke hatt sex med noen jeg ikke liker

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

Ja for et veddemål gjorde jeg det

Skrevet

Jupp. En gang. Fordi han var tilgjengelig, og jeg hadde slått min egen rekord i sexavhold. Og sympatisex fikk en av eksene mine veldig masse av, og det er noe av grunnen til at han er en av eksene mine.

Gjest Gjest
Skrevet

Aldri med noen jeg ikke har likt, nei. Men kanskje et par jeg kunne latt være å ha sex med (jeg var vel ikke interessert, egentlig), men hvor "det ene tok det andre" og det endte med helt grei, men egentlig ganske likegyldig sex. Uansett - jeg står for de jeg har hatt sex med, og jeg synes den dag i dag alle er bra perosner (for det meste - kan selvsagt utsette noe på noen, men hyggleelige og tiltrekkende folk synes jeg de er).

Skrevet

Kunne aldri hatt sex med en jeg virkelig ikke likte. Har hatt sex med en jeg ikke var forelska i og det kommer aldri til å skje igjen. Nei, sex er best med en man er glad i syns nå jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...