Gå til innhold

Hadde du tatt tabletten? (Kviser)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk gjennomført to runder med det som 21 og 24. Hadde perfekt hud en stund, men tror jeg er genetisk bygd for kviser. Hormonelle kviser antar jeg.

Jeg vet ikke om jeg hadde prøvd tabletter eller laser om jeg var deg. Tablettene gjør ingenting med arr og ketose 

Anonymkode: 4d1a3...81a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk Roaccutan da jeg var 25. Jeg burde startet da jeg var 18. Fikk ingen andre bivirkninger enn tørr hud og det fikset huden min 100 %. 

Barna mine skal få det når de fyller 18 dersom de har arvet min hud. 

Anonymkode: 6605d...f1f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min datter j15 har gått på iso. Hadde  så ille infeksjon at hun ikke kunne gape ( for å spise feks taco uten at det gjorde vondt)

Eneste bivirkninger tørre lepper og litt tørre øyer...brukt øyedråper for dette. Har fått oppfølging via Askin hudklinikk, fantastisk bra 10/10

Anonymkode: 4cb93...9f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kan kanskje ikke norsk selv? 
«Det er det ikke. Det kommer av tarmproblemer/mat.»

Anonymkode: 59075...af4

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vet du noe om årsaken?

Det kan også være pga mat. Tarmproblemer. Typer mat som er årsak. Da hjelper det ikke med hudlege, de vet ingenting om det. 

Jeg hadde også utslett, og alle sa at det var akne, hudproblemer, skitten hud, at jeg bør vaske ansiktet bedre og bruke krem eller akne krem/medisiner. At jeg hadde fet hud og burde sitte mer i solen.

Det er det ikke. Det kommer av tarmproblemer/mat.

Anonymkode: cb05d...fe8

Jeg skrev her om situasjonen min og reaksjonen min på folk som stadig sa at det var huden min.

Det ville være ganske rart å først stille et spørsmål og deretter "påstå" at alle i verden har dette. Så du kunne allerede ha forstått at du hadde misforstått.

Anonymkode: cb05d...fe8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min datter j15 har gått på iso. Hadde  så ille infeksjon at hun ikke kunne gape ( for å spise feks taco uten at det gjorde vondt)

Eneste bivirkninger tørre lepper og litt tørre øyer...brukt øyedråper for dette. Har fått oppfølging via Askin hudklinikk, fantastisk bra 10/10

Anonymkode: 4cb93...9f0

Akkurat samme her! Går på iso nå via Askin 

Anonymkode: f080e...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...