Runnah Skrevet 27. desember 2025 #21 Skrevet 27. desember 2025 Er på omtrent samme alder som deg, sveiper litt i perioder, men får tilnærmet ingenting ut av det. Har 34 matcher og 49 likes, men har omtrent aldri kontakt med matchene. Jeg skriver svært sjeldent til dem og hvorfor skal de gidde å skrive til meg om pågangen fra andre menn er enorm? Skrev faktisk med en dame i dag, det er veldig lenge siden sist. Hun som tok kontakt. Hun virket opptatt av å avklare ting, stille spørsmål som jeg skal svare riktig på, så jeg avviste henne etter få meldinger.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #22 Skrevet 27. desember 2025 Vil du ha fast forhold? Damer vil oftere det. Om de bare vil ligge kan de plukke mellom hundrevis fra øverste hylle. Tenk han kompisen som får alle damene x 500. Med god personlighet, tykk lommebok og intelligens. De står linet opp. Da rekker du ikke opp om du bare vil ha casual, knullekompis eller vente og se. Damer trenger ikke å velge en gammel uglefar som kun har tassen sin å fare med. Som kvinne på Tinder som er ganske varmblodig, men kun liker seriøst, er det sørgelige greier. Menn liker tilfeldig sex mye bedre. Det er ikke det at jeg er frigid, tvert imot. Men tilfeldig er så lavthengende frukt at det er verdiløst Anonymkode: 3e001...d08 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #23 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er nettopp det jeg gjør, hvis jeg føler interessen er gjensidig. Prøver å møtes relativt kjapt. Men da blir de enten "borte" eller kommer med en teit unskylding 2 uker etterpå. Med andre ord, de var ikke interessert nok eller jeg var ikke første valget 😄 Anonymkode: c275c...1fc Men ikke slutt med det, jeg hadde møtt deg da! Husker det var det som skulle til for at jeg skulle få interesse og fokusere på en hovedperson. Du skiller bare ut de useriøse på denne måten. Anonymkode: f126f...4b2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #24 Skrevet 28. desember 2025 Jeg får nesten ikke matcher en gang. Nå er det min første runde på Tinder, men jeg syns den er ubrukelig. Det kommer inn greier fra andre siden av verden. Det er ganske uaktuelt. Anonymkode: 8a575...bf8 2
Jdz Skrevet 28. desember 2025 #25 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noe du har lest en plass, og syntes var logisk nok til å videreformidle? Hvis flere faktisk hadde funnet hverandre, så hadde kundene strømmet til Tinder. Ikke minst kvinnene, som aldri har funnet appen formålstjenlig. Det er jo ikke slik at det plutselig blir tomt for single i verden, om noen plutselig lykkes på en datingapp. Anonymkode: 23d01...e1e Ikke meg du siterer, men det er ikke akkurat kontroversielt å mene at Tinder ikke er rigget for at du skal lykkes og personlig er jeg enig i disse analysene. Som alle andre kommersielle produkter er Tinder rigget for at de skal tjene penger, og den beste måten å gjøre det på er ikke at du finner kjærligheten, men å få deg til tro at du gjør det. På samme måte som sosiale medier ønsker de å holde deg lengst mulig på plattformen. Egentlig ganske elementær forretningsstrategi. Hvis ingen hadde lykkes på Tinder hadde de selvsagt ikke hatt livets rett, men forretningsmessig vil det beste for Tinder være å ha akkurat nok suksesshistorier til at alle kjenner minst én. Jeg anser meg selv som normalt sosialt oppegående, og jeg har ikke hatt en eneste Tinder date jeg vil beskrive som vellykket, og personlig synes jeg hele konseptet føles kleint, overfladisk og unaturlig. Jeg kjenner et eneste par som har møttes via Tinder, ellers har alle jeg kjenner akkurat samme erfaring som meg. Heldigvis møtte jeg hun jeg i dag er gift med gjennom andre kanaler og sparte meg for ytterligere lidelse. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #26 Skrevet 28. desember 2025 Jaja, får bare innse at jeg blir singel resten av livet og må leve i sølibat. Har drevet med nettdating av og på(når jeg har vært singel) siden 2010 og aldri opplevd at det er så vanskelig som nå. Møtte eksen via tinder feks. Jeg jobber mye og har en tidkrevende hobby, så andre måter å møte kvinner på er ikke eksisterende. Som sagt byen er IKKE min arena! Jeg har jo mine behov jeg også(nærhet, intimitet osv) og høyre hånden klarer dessverre ikke å få dekt alt dette🤪 Anonymkode: c275c...1fc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #27 Skrevet 29. desember 2025 Det er 90 % menn der, så damer får alt for mange meldinger og matcher, mens menn blir ignorert og får ikke svar og ikke matcher. Så ja ubrukelig nå. Anonymkode: 37cca...85c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #28 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 0.43): Vil du ha fast forhold? Damer vil oftere det. Om de bare vil ligge kan de plukke mellom hundrevis fra øverste hylle. Tenk han kompisen som får alle damene x 500. Med god personlighet, tykk lommebok og intelligens. De står linet opp. Da rekker du ikke opp om du bare vil ha casual, knullekompis eller vente og se. Damer trenger ikke å velge en gammel uglefar som kun har tassen sin å fare med. Som kvinne på Tinder som er ganske varmblodig, men kun liker seriøst, er det sørgelige greier. Menn liker tilfeldig sex mye bedre. Det er ikke det at jeg er frigid, tvert imot. Men tilfeldig er så lavthengende frukt at det er verdiløst Anonymkode: 3e001...d08 Dette ! Det her bør menn lese , og skjønne. Anonymkode: 0b2a8...b27 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #29 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jaja, får bare innse at jeg blir singel resten av livet og må leve i sølibat. Har drevet med nettdating av og på(når jeg har vært singel) siden 2010 og aldri opplevd at det er så vanskelig som nå. Møtte eksen via tinder feks. Jeg jobber mye og har en tidkrevende hobby, så andre måter å møte kvinner på er ikke eksisterende. Som sagt byen er IKKE min arena! Jeg har jo mine behov jeg også(nærhet, intimitet osv) og høyre hånden klarer dessverre ikke å få dekt alt dette🤪 Anonymkode: c275c...1fc Har du da egentlig tid til en kjæreste? Hvis du ikke har tid til å møte folk i virkeligheten, i stedet for via app/nett. Du er sikkert en bra mann, men de fleste kvinner vil ha en som har tid til de og å pleie et forhold. Anonymkode: 0fe0d...a78 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #30 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 18.27): Er litt tilbake på appen etter å ha blitt singel og det er jo helt håpløst å holde kontakt med kvinner der inne? Hva er greia? Prøver å holde samtalen gående og vise interesse, men sjeldent gjensidig. Kan ikke huske det var så vanskelig noen år tilbake! Hvorfor matcher dere kvinner hvis dere ikke ønsker å bli bedre kjent? Og nei, jeg skriver ikke om sex annet upassende. Har normal folkeskikk og holder en høflig og til dels flørtene tone, med litt humor(hvis jeg i det hele tatt får svar) Og det komiske er at jeg relativt lett får math der inne, men til ingen nytte. De fleste kvinner der(og sikkert menn) har ganske like profiler, så da blir det jo en del match på en såpass overfladisk plattform hvor man bedømmer mye basert på bilder Mvh mann 42år Anonymkode: c275c...1fc Mange bare samler på matcher som en selvtillitsboost Anonymkode: 0706f...0a2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #31 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 18.27): Er litt tilbake på appen etter å ha blitt singel og det er jo helt håpløst å holde kontakt med kvinner der inne? Hva er greia? Prøver å holde samtalen gående og vise interesse, men sjeldent gjensidig. Kan ikke huske det var så vanskelig noen år tilbake! Hvorfor matcher dere kvinner hvis dere ikke ønsker å bli bedre kjent? Og nei, jeg skriver ikke om sex annet upassende. Har normal folkeskikk og holder en høflig og til dels flørtene tone, med litt humor(hvis jeg i det hele tatt får svar) Og det komiske er at jeg relativt lett får math der inne, men til ingen nytte. De fleste kvinner der(og sikkert menn) har ganske like profiler, så da blir det jo en del match på en såpass overfladisk plattform hvor man bedømmer mye basert på bilder Mvh mann 42år Anonymkode: c275c...1fc Jeg har møtt flere der inne som er kjekke, men jeg orker ikke dem som bor mer enn 50 kilometer unna. Jeg synes dog det av og til kan være litt slitsomt å holde samtalen i gang. Anonymkode: acb22...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #32 Skrevet 29. desember 2025 Jeg er kvinne og får 1000 likes-MEN, er jo bare fakes eller ikke min type menn (er mye av det samme…). Så er ikke inne så ofte. Synes og det er kjedelig med folk som ikke har en utfyllende profil, ser etter noe mer enn bare et pent ansikt/kropp. Mange kjedelige samtaler. Anonymkode: 6b499...603 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #33 Skrevet 30. desember 2025 Jeg møtte nåværende kjæreste via datingapp. Det som skilte han ut fra alle de andre var at han var veldig «på», på en positiv måte, dvs han gav uttrykk for at han var genuint interessert i å faktisk bli kjent med meg, droppet fullstendig seksuelt ladede tilnærmelser, men fremsto interessant å prate med. Og så ville han møte meg etter kun få meldinger frem og tilbake. Den evigvarende chattingen har ingenting for seg, vil man finne ut om det er kjemi og noe å satse på, så må man jo faktisk treffes! Og denne fyren var heller ikke høy og mørk, men helt gjennomsnittlig utseende. Anonymkode: ebeed...3f0 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #34 Skrevet 30. desember 2025 Tips til menn (som vil ha noe seriøst): Ikke foreslå hjemmedate m/ vin- selv om du ønsker noe seriøst så virker det som du er ute etter en ting, det er low effort og tenker ikke over at det ikke føles trygt for kvinner å invitere en fremmed mann hjem. Om du er seriøs (men kanskje vil virke laidback)- ikke skriv «si ifra hvis du er i byen da». Inviter på en ordentlig måte, spør hvilken dag som passer, avtal sted og tid. Skriv i fulle setninger og gjerne med emoji. Eksempel på en dårlig start på en samtale: «hva skjer». Ikke ha profilbilder med en annen dame, og ikke la alle bildene være med solbriller. Anonymkode: 2fd7b...98c 13 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #35 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mange bare samler på matcher som en selvtillitsboost Anonymkode: 0706f...0a2 En match betyr ingenting. Jeg kjenner ikke entusiasme når jeg får en match, tenker at han er ute etter en ting- til det motsatte er bevist😁 Anonymkode: 2fd7b...98c 1 2
Mei88 Skrevet 30. desember 2025 #36 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 7.32): Jeg får nesten ikke matcher en gang. Nå er det min første runde på Tinder, men jeg syns den er ubrukelig. Det kommer inn greier fra andre siden av verden. Det er ganske uaktuelt. Anonymkode: 8a575...bf8 Da må du ta en kikk på egen profil. Er bildene gamle, har du bare bilder av deg selv ute på tur osv (da signaliserer du at du ikke har tid til noe ny kjæreste) evt alle bildene er tatt nedenifra og opp (ikke sjarmerende), kun bildet av ting du har/natur og ingen av deg. Har du skjult avstand og alder? Har du navn eller kallenavn/initialer. Bio,og alle punktene nedover du kan velge å fylle ut. Det er nok ofte de som faktisk legger litt i profilen sin som får match om man er ute etter ett forhold. Mangler det mye på en profil sveiper hvertfall jeg venstre, for det signaliserer til meg at hvis de ikke en gang gidder å fylle ut profilen så er de ikke intr i å legge tid å hverken kommunikasjon på mld eller noe mer 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #37 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er kvinne og får 1000 likes-MEN, er jo bare fakes eller ikke min type menn (er mye av det samme…). Så er ikke inne så ofte. Synes og det er kjedelig med folk som ikke har en utfyllende profil, ser etter noe mer enn bare et pent ansikt/kropp. Mange kjedelige samtaler. Anonymkode: 6b499...603 Og hva bidrar du med for at samtalene ikke blir kjedelige? Mitt intrykk er at jeg som mann må holde samtalene i gang og "underholde". Blir litt slitsomt i lengden det og gjør at man mister motivasjon. Anonymkode: c275c...1fc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #38 Skrevet 30. desember 2025 Mei88 skrev (7 timer siden): Da må du ta en kikk på egen profil. Er bildene gamle, har du bare bilder av deg selv ute på tur osv (da signaliserer du at du ikke har tid til noe ny kjæreste) evt alle bildene er tatt nedenifra og opp (ikke sjarmerende), kun bildet av ting du har/natur og ingen av deg. Har du skjult avstand og alder? Har du navn eller kallenavn/initialer. Bio,og alle punktene nedover du kan velge å fylle ut. Det er nok ofte de som faktisk legger litt i profilen sin som får match om man er ute etter ett forhold. Mangler det mye på en profil sveiper hvertfall jeg venstre, for det signaliserer til meg at hvis de ikke en gang gidder å fylle ut profilen så er de ikke intr i å legge tid å hverken kommunikasjon på mld eller noe mer Som jeg har skrevet, jeg får mange match. Så igjen, hvorfor svare og/ eller matche hvis de egentlig ikke er interessert i å bli bedre kjent? Men vet vel svaret, konkurransen blant oss menn der er ganske hard og jeg er non ikke ofte første valget Anonymkode: c275c...1fc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #39 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En match betyr ingenting. Jeg kjenner ikke entusiasme når jeg får en match, tenker at han er ute etter en ting- til det motsatte er bevist😁 Anonymkode: 2fd7b...98c Kanskje litt feil innstilling å ha eller? Men ja, mye kvinner på tinder med fordommer og man blir ofte møtt med mye "skeptisme". Ikke alltid så hyggelig og sjarmerende Anonymkode: c275c...1fc 2
Mei88 Skrevet 30. desember 2025 #40 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Som jeg har skrevet, jeg får mange match. Så igjen, hvorfor svare og/ eller matche hvis de egentlig ikke er interessert i å bli bedre kjent? Men vet vel svaret, konkurransen blant oss menn der er ganske hard og jeg er non ikke ofte første valget Anonymkode: c275c...1fc Men jeg siterte jo en annen kommentar? Er du ts? Isåfall gjerne identifiser deg med ts på begynnelsen eller slutten av mld, håpløst å holde styr på alle anonyme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå