AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:55 #41 Skrevet lørdag kl. 20:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wow sier du det? Jeg har ikke tatt disse områdene siden han sier at han skal ta det. Også for å dokumentere hvor inhabil han er. Dette må jo være en diagnose? Hvis jeg tar alt sier andre til meg at jeg ikke gir han sjansen til å rydde men om jeg ikke tar det har jeg ikke boevne? Ts Anonymkode: e4293...5d8 Men kjære deg, når du SER at han ikke gjør det selv om han sier han skal gjøre det, så må jo noen andre gjøre det, dvs deg. Noe mer tafatt enn å si at «det går ikke an å bruke ovnen siden den ikke har blitt vasket på TO ÅR selv om mannen sier han skal gjøre det», det har jeg knapt hørt om. Du er langt forbi å dokumentere at han er udugelig. Jeg har også lagt ut noen «feller» innimellom til min mann, som ikke akkurat er verdens beste på husarbeid. Latt være å vaske doen, for eksempel, for å se om han gjør det. Når han da ikke gjør det, tar jeg det selvsagt opp, eller så gjør jeg det selv. Jeg lar ikke doen stå uvasket i to år for å dokumentere at han er udugelig på husarbeid! Det virker som at dere har en veldig dårlig dynamikk dere i mellom, og du må også ta på deg noe av skylden for det. Tror nok du vil få det bedre uten ham. Om han har diagnose eller ikke er likegyldig, han er som han er. Hvis han ikke ønsker å endre seg, så må du finne ut om du kan leve med det, eller så må du gå. For å si det i klartekst: Enten så hadde jeg vasket den j*vla ovnen selv, eller så hadde jeg forlatt ham. Jeg hadde IKKE latt den gå uvasket i to år til den var ubrukelig. Han er kanskje ikke normal, men din reaksjon på hans atferd er heller ikke normal Anonymkode: ef420...0fb 4 1
Chupacabra Skrevet lørdag kl. 20:56 #42 Skrevet lørdag kl. 20:56 Queen19 skrev (5 minutter siden): Det er ingen selvfølge. Jeg vurderer å fjerne livmoren av medisinske årsaker, selv da er det ikke garantert at de vil fjerne den. Man kan få tatt hvilken som helst operasjon, men ikke av det norske helsevesenet.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:04 #43 Skrevet lørdag kl. 21:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): man vet jo ikke hvordan en annen person egentlig kommer til å oppføre seg sammen med barn da. Før man faktisk har fått barn sammen med denne personen. 😁 Anonymkode: 6ded6...770 Og da er det for sent. Anonymkode: b0a6c...d5f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:04 #44 Skrevet lørdag kl. 21:04 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor i all verden skal ikke svigerforeldre kunne bidra til det? Og alle oppegående folk vet at kvaliteten til det som leveres på fvk er langt under pari. Dersom man faktisk ønsker å snu skuta går man ikke dit. Det er synd at fvk i det hele tatt får lov til å ha dette "tilbudet". Og så tror folk at de har gått i terapi, men at problemene var uløselige. Tragisk. Anonymkode: 61fd0...702 Veldig enig i dette. Her selv gått i «terapi» og det var dårlige greier. De hadde svært lav kompetanse. Anonymkode: d8956...015
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:09 #45 Skrevet lørdag kl. 21:09 Han her er det ikke håp for. Tror ikke noe på at han var en bra mann før barn. Anonymkode: 696a1...f92 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #46 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 18.56): Fjern heller egglederne dersom det kun dreier seg om sterilisering. Jeg gjorde det for to år siden, da kostet det i underkant av 7K. Så ville jeg vel også vurdert at det kanskje vil være bedre å være alenemamma, så slipper du å bo med tre barn. Anonymkode: 816f4...052 💯💯💯💯 Anonymkode: 7c3f7...65a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå