AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #1 Skrevet i går, 15:01 Etter at vårt andre barn ble født har jeg hata mannen noe så voldsomt. Jeg er så bitter! Ikke gidder han å snippe seg og ikke hjelper han til i huset og likevel ønsker sex. Ikke vil han at jeg skal fjerne livmora fordi han vil ha flere barn. Dette er søren meg det siste barnet han får! jeg står i fulltids studier, har en toåring, får ikke til amming fordi han ikke hjelper til hjemme. Han har til og med hele permisjonen siden jeg er student… Men det verste av alt er at han roter og griser verre enn toåringen og ikke rydder han opp etter seg. Jeg er så lei, så sliten og så bitter. det ligger varme panel ovner på gulvet som han ikke skrur opp på veggen. Det er kun skitne flasker til babyen på dagen siden han ikke vasker dem (vi avtalte at han skal vaske de på morgenen). Jeg får ikke øvd på amming siden jeg må sjonglere toåringen, huset og babyen. Og selv om vi avtalte at han kun skal vaske opp på kjøkkenet, er kjøkkenet en ren svinesti. Det er skitne kopper og tallerkner døgnet rundt, gammel kaffe og matrester overalt. Det er tykke lag med mat væsker på oven og benken. Det er 6 fulle butikk poser med restavfall på trappa jeg har kastet ut siden han ikke går ut med søpla. Jeg har mast i to år om at han må vaske stek ovnen men han gjør det ikke. Nå kan vi ikke bruke ovnen for det er så mange lag med matrester at når ovnen brukes svir det seg og brannalarmene må taes ned pågrunn av all røyken. ikke kan jeg forlate han for jeg har ingen familie selv å dra til eller få hjelp av. hans familie syns bare synd på meg men hva skal de gjøre? De har prøvd å snakke med han. Betalt flere tusen for oss i år terapi timer som mannen mener på at vi ikke trenger. hvorfor har jeg fått barn med han? Nei han var ikke så ille før første kom og andre kom til pågrunn av sviktende prevensjon og en mann som nekter snipping. Angrer på at jeg ikke bare fjernet livmoren etter første barnet … sliter han med noe? Har han adhd eller autisme siden han ikke evner å være et renslig menneske? Anonymkode: e4293...5d8 3
AnonymBruker Skrevet i går, 15:06 #2 Skrevet i går, 15:06 Finner dere jaggu mye rare gubber. Er det mulig!!?? Anonymkode: 0f90c...007 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:07 #3 Skrevet i går, 15:07 Du kan ikke bare fjerne livmoren fordi du vil. Anonymkode: 99d59...096
AnonymBruker Skrevet i går, 15:16 #5 Skrevet i går, 15:16 ikke fjern livmora. Det er et inngrep som kan gi deg mange uønskede bivirkninger. Bruk heller prevensjon. Anonymkode: 414ec...df7 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:17 #6 Skrevet i går, 15:17 I alle dager. Ikke for at du skal gjøre alt, men selv hadde jeg både vasket ovn og gått med søpla selv. Og ikke løftet en finger for typen. Verken lagd mat, vasket klær eller skiftet på senga. Absolutt ALT han hadde rotet, hadde havnet i senga hans (på hans side) eller der han sitter når han kjører bil. Men det viktigste av alt, jeg hadde ikke funnet meg i en sånn oppførsel fra en person i livet mitt. Anonymkode: 94713...a6f 4
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #7 Skrevet i går, 15:19 Gratis skrev (6 minutter siden): Herregud! Hva er dette for noe? Er dere 19 år? Man skulle trodd. ts Anonymkode: e4293...5d8
Fighter83 Skrevet i går, 15:21 #8 Skrevet i går, 15:21 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Etter at vårt andre barn ble født har jeg hata mannen noe så voldsomt. Jeg er så bitter! Ikke gidder han å snippe seg og ikke hjelper han til i huset og likevel ønsker sex. Ikke vil han at jeg skal fjerne livmora fordi han vil ha flere barn. Dette er søren meg det siste barnet han får! jeg står i fulltids studier, har en toåring, får ikke til amming fordi han ikke hjelper til hjemme. Han har til og med hele permisjonen siden jeg er student… Men det verste av alt er at han roter og griser verre enn toåringen og ikke rydder han opp etter seg. Jeg er så lei, så sliten og så bitter. det ligger varme panel ovner på gulvet som han ikke skrur opp på veggen. Det er kun skitne flasker til babyen på dagen siden han ikke vasker dem (vi avtalte at han skal vaske de på morgenen). Jeg får ikke øvd på amming siden jeg må sjonglere toåringen, huset og babyen. Og selv om vi avtalte at han kun skal vaske opp på kjøkkenet, er kjøkkenet en ren svinesti. Det er skitne kopper og tallerkner døgnet rundt, gammel kaffe og matrester overalt. Det er tykke lag med mat væsker på oven og benken. Det er 6 fulle butikk poser med restavfall på trappa jeg har kastet ut siden han ikke går ut med søpla. Jeg har mast i to år om at han må vaske stek ovnen men han gjør det ikke. Nå kan vi ikke bruke ovnen for det er så mange lag med matrester at når ovnen brukes svir det seg og brannalarmene må taes ned pågrunn av all røyken. ikke kan jeg forlate han for jeg har ingen familie selv å dra til eller få hjelp av. hans familie syns bare synd på meg men hva skal de gjøre? De har prøvd å snakke med han. Betalt flere tusen for oss i år terapi timer som mannen mener på at vi ikke trenger. hvorfor har jeg fått barn med han? Nei han var ikke så ille før første kom og andre kom til pågrunn av sviktende prevensjon og en mann som nekter snipping. Angrer på at jeg ikke bare fjernet livmoren etter første barnet … sliter han med noe? Har han adhd eller autisme siden han ikke evner å være et renslig menneske? Anonymkode: e4293...5d8 Hadde bare sterilisert meg altså! Kjør på! 2
Chupacabra Skrevet i går, 15:23 #9 Skrevet i går, 15:23 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du kan ikke bare fjerne livmoren fordi du vil. Anonymkode: 99d59...096 Selvsagt kan man det. Men om det er lurt er en annen sak. 2
Gratis Skrevet i går, 15:26 #10 Skrevet i går, 15:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man skulle trodd. ts Anonymkode: e4293...5d8 Beklager, men det høres ut som du våknet i dag og til din store overraskelse hadde fått 2 barn med en ubrukelig mann, uten å huske hvordan du kom dit? Han kan jo umulig ha en jobb? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:59 #11 Skrevet i går, 15:59 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dette er søren meg det siste barnet han Anonymkode: e4293...5d8 Jeg tror det kanskje er det beste men det kan virke som dere fortjener hverandre. Anonymkode: aa812...7d3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:06 #12 Skrevet i går, 16:06 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du kan ikke bare fjerne livmoren fordi du vil. Anonymkode: 99d59...096 Klart hun kan. Anonymkode: 312e9...64e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:08 #13 Skrevet i går, 16:08 Chupacabra skrev (43 minutter siden): Selvsagt kan man det. Men om det er lurt er en annen sak. Veldig mye lurere enn å få flere barn i alle fall. Anonymkode: 312e9...64e 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Skrevet 23 timer siden Hva sier han selv on atferden sin da? Anonymkode: e76e3...193 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Skrevet 23 timer siden Gratis skrev (1 time siden): Beklager, men det høres ut som du våknet i dag og til din store overraskelse hadde fått 2 barn med en ubrukelig mann, uten å huske hvordan du kom dit? Han kan jo umulig ha en jobb? man vet jo ikke hvordan en annen person egentlig kommer til å oppføre seg sammen med barn da. Før man faktisk har fått barn sammen med denne personen. 😁 Anonymkode: 6ded6...770
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Skrevet 23 timer siden Dette tror jeg ingenting på. Ingen svigerforeldre betaler tusenvis av kroner for å redde sønnens forhold. Siden dere har barn så ville dere ha vært en del av familievernkontoret, og den tjenesten er gratis. Hvor gammel er du ts og hvorfor har du ikke noe kontakt/hjelp av dine foreldre? Anonymkode: 83179...61f 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden Tror faktisk du er en av de kvinnene som vil kunne få et bedre liv som alenemor enn som samboer/gift med en dott. 2 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Skrevet 23 timer siden Så trist. Bitterhet er siste stasjon. Kan han flytte inn på gjesterom, hybelen etc så du får litt avstand til han? Avstand er stikkord her. Så du får kjenne litt på om du må leve alene eller ikke Anonymkode: 2e56a...ed5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Skrevet 23 timer siden Du høres ut som en jeg kunne blitt rotete for på trass. At du tror parterapi er en løsning sier forsåvidt sitt. Alt jeg ser er 'meg, meg, meg'. Anonymkode: 634b0...e5e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Skrevet 23 timer siden Men hva sier han i terapien da? Konfronterer du han i det hele tatt? Fyren MÅ jo ha en form for autisme. Og klart du må, kan og skal flytte fra. han. Og du kan ha god kontakt med hans foreldre/søsken likevel, og klart de også kan hjelpe deg når du spør. Etterhvert får du deg en fast barnepasser. Og så finner du en ny mann. Du er absolutt ikke bundet til dette utysket av et menneske. Hiv han ut, eller flytt ut selv sporenstreks. Det ordner seg. Anonymkode: 61fd0...702
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå