Gå til innhold

Er hun interessert, basert på dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en på Tinder i høst. Hun ville over på Snap, men samtalen døde ut etter at hun ikke svarte på meldingen min – var nok ikke så engasjerende fra min side.

Siden da har vi bare sett på hverandres stories, altså ingen direkte kontakt.

På juleaften sendte hun selfie med "God jul ❤️❤️". Trodde først dette var feilsendt, men svarte det samme tilbake og har ikke turt å ta det videre.

Kan hun fortsatt være interessert?

Hilsen en overtenkende mann.

Anonymkode: 2d12b...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo vere, men få ikkje for store forhåpningar. Sannsynlegvis har ho sendt den snappen til fleire. Uansett kan du jo spørre kva ho har gjort i jula osv. Det kan umulig skade! Er du interessert? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f9c4a...d87

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke interessert i henne, men interessert i om hun er interessert i deg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er et ønske om enten å forsøke å gjenoppta kontakten som aldri vedvarte eller at hun hadde et ønske om oppmerksomhet i øyeblikket. Vanskelig å si. Du kan jo bare sende henne en snap med noe du gjør, av deg eller noe. Se om hun responderer. Responderer hun ikke så stopper du.

Anonymkode: acc8b...098

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har et par på Snap som jeg snakket med (ikke noe mer) for lenge siden, sender en god jul snap til alle og da blir de med uten at jeg tenker over det. Høres kanskje litt sånn ut? Uansett er det vel bar så svare noe à la «Takk for det, håper du hadde en fin feiring» og se om hun svarer. 

Anonymkode: f91a8...2d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
RaggyReggie skrev (2 timer siden):

Det kan jo vere, men få ikkje for store forhåpningar. Sannsynlegvis har ho sendt den snappen til fleire. Uansett kan du jo spørre kva ho har gjort i jula osv. Det kan umulig skade! Er du interessert? 

Jeg er interessert, ja. Men jeg dobbeltekster aldri. Trodde hun var uinteressert helt til hun sendte den snappen på juleaften.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Be hun ut på kaffe. Oppgi sted og klokkeslett. Hvis hun er interessert finner hun tid. Hvis det ikke passer den tiden du foreslår vil hun komme med et annet tidspunkt hvis hun er interessert. Lykke til. 

Anonymkode: 49d74...c62

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er en sånn melding «snappere» sender til alle på listen sin for å få poeng (jo flere som sender snap tilbake til dem, jo mer poeng får dem). Ikke noe å svare på eller tenke på med mindre hun skrev navnet ditt. Har en kompis som er slik☺️

Anonymkode: b6749...0d7

• Liker 2
Skrevet

Nei, dette var nok en fellesmelding som gikk til alle på listen hennes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Fellesmelding 

Anonymkode: 0c059...828

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er interessert, ja. Men jeg dobbeltekster aldri. Trodde hun var uinteressert helt til hun sendte den snappen på juleaften.

TS

Du dobbeltekster aldri? Er det en god regel du har skapt deg, føler du? 

Anonymkode: 3e9bd...24d

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du dobbeltekster aldri? Er det en god regel du har skapt deg, føler du? 

Anonymkode: 3e9bd...24d

En mann skal aldri dobbeltekste.  

Anonymkode: 49d74...c62

• Liker 1
Skrevet (endret)

I staden for å dobbeltekste kan du jo spørre om noko anna! Som kvar ho skal nyttårsaftan osv. 

Endret av RaggyReggie
AnonymBruker
Skrevet

Du virker overhode ikke intressert I henne !

Hun sendte den snappen til alle 

Anonymkode: 0ccf5...679

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

TS

Hun er nok fremdeles uinteressert, men du har ingenting å tape på å svare et eller annet, er hun interessert og verdt å spare på så spiller ikke dobbeltteksting noen rolle, er hun uinteressert spiller det jo ingen rolle hvor mye hun ikke er interessert.
Like greit å få det bekreftet så kan du gå videre uten å fundere på det✌️

Anonymkode: f91a8...2d4

Skrevet (endret)

Ville skrevet tilbake: God jul til deg også

Endret av exictence
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke interesse fra hennes side, men en helt vanlig jeg sender til alle melding. 

Er du interessert i henne da? 

Regelen din om dobbelteksting er bare tull og holder deg tilbake. Alle rigide regler er bare tull når det kommer til møte med mennesker. Vi er ikke maskiner og vil du noe så må du ta mer ansvar enn hva du gjør nå. 

Er du interessert så vis det. Enten så er hun interessert tilbake eller så er hun ikke det. Da ville jeg gått videre eller latt henne gå. Det er jo ikke noe poeng i å holde kontakten å gruble masse over noen som ikke er interessert. 

Anonymkode: f2c57...d99

• Liker 1
Skrevet

Etter en høst på Tinder består interessen fra menn stort sett i at de forteller om seg selv (gjerne lange meldinger), men uten ett eneste spørsmål til meg eller kommentarer på det jeg skriver om. Det ender som regel med at jeg ikke svarer på ikke-interessen deres. Jeg gidder ikke å lære dem å kommunisere heller, menn i 50-årene burde vite bedre. I går fikk jeg en melding som besto av et smilefjes. Det er for svakt. 
Jeg vet ikke hva slags meldinger du har sendt, TS, men du sier selv at du ikke var så engasjerende, så svaret ligger kanskje der?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...