AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Jeg gleder meg så mye. Jeg har kjøpt en leilighet. Jeg kan ikke flytte inn før februar, men kan nesten ikke vente. Det er en 53 kvadrat leilighet med balkong i nærheten av sjøen. Har du erfaring med å flytte inn i din egen leilighet. Var det noe spesielt som var viktig å tenke på? Anonymkode: 9054b...818 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Husk og ordne innboforsikring fra den dagen du flytter inn. Ellers tok jeg som det kom. Bor i borettslag så viktig og kjenne reglene. Møbler kom etterhvert som jeg hadde råd. Viktigste og var og alltid ha nok penger til felleskostnader, du aner ikke hvor mange som ikke klarer og holde styr på det. Anonymkode: 5de67...73e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Gratulere Har flyttet inn og ut mange ganger. Kan ikke si at det var noe spesielt jeg måtte tenke på Anonymkode: 992ef...82b
Rødvinsfilosofen Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Innboforsikring, strøm-avtale, TV- og internett. ( Hvis slikt ikke går via sameiet/borettslaget ) Enkelte ting er best å gjøre mens leiligheten er tom. Å male tak og vegger, slipe gulv og montere store garderobeskap og bokhyller. Vær en hyggelig nabo som varsler før oppussing. Ellers er det lurt å bo seg litt inn. 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå