Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Ja, jeg starter med at jeg kanskje bør vite svaret siden romjulsalg er hvert år men jeg har ikke handlet noe ting tang de siste årene så har derfor ikke fulgt med så spørsmålet mitt er: lønner romjulssalg seg eller er det bare lureri? Eller er det bedre å vente til salget som kommer på nyåret? :) takk til de som svarer.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er litt forskjell fra butikk til butikk. Før i tiden så var nyttårsalget bedre og billigere enn romjulsalget. Jeg tror man bare må følge med på før og etter pris. Jeg samler på en spesiell type julepynt som selges hele året, og jeg ser jo at den er betraktelig billigere rett over nyttår. Så alt er nok ikke lureri, men tror mye er det.

Anonymkode: 3d320...8f8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Black Friday/romjulssalg/nyttårssalg stort sett er samme ulla.

Anonymkode: 9af37...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror det er litt forskjell fra butikk til butikk. Før i tiden så var nyttårsalget bedre og billigere enn romjulsalget. Jeg tror man bare må følge med på før og etter pris. Jeg samler på en spesiell type julepynt som selges hele året, og jeg ser jo at den er betraktelig billigere rett over nyttår. Så alt er nok ikke lureri, men tror mye er det.

Anonymkode: 3d320...8f8

Hva samler du på? :) 

Anonymkode: 65de5...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...