Vålull Skrevet i går, 01:12 #1 Skrevet i går, 01:12 Hei. Ja, jeg starter med at jeg kanskje bør vite svaret siden romjulsalg er hvert år men jeg har ikke handlet noe ting tang de siste årene så har derfor ikke fulgt med så spørsmålet mitt er: lønner romjulssalg seg eller er det bare lureri? Eller er det bedre å vente til salget som kommer på nyåret? takk til de som svarer. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:30 #2 Skrevet i går, 01:30 Jeg tror det er litt forskjell fra butikk til butikk. Før i tiden så var nyttårsalget bedre og billigere enn romjulsalget. Jeg tror man bare må følge med på før og etter pris. Jeg samler på en spesiell type julepynt som selges hele året, og jeg ser jo at den er betraktelig billigere rett over nyttår. Så alt er nok ikke lureri, men tror mye er det. Anonymkode: 3d320...8f8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:38 #3 Skrevet i går, 01:38 Jeg synes Black Friday/romjulssalg/nyttårssalg stort sett er samme ulla. Anonymkode: 9af37...0b5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #4 Skrevet i går, 06:59 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror det er litt forskjell fra butikk til butikk. Før i tiden så var nyttårsalget bedre og billigere enn romjulsalget. Jeg tror man bare må følge med på før og etter pris. Jeg samler på en spesiell type julepynt som selges hele året, og jeg ser jo at den er betraktelig billigere rett over nyttår. Så alt er nok ikke lureri, men tror mye er det. Anonymkode: 3d320...8f8 Hva samler du på? Anonymkode: 65de5...b55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå