AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #61 Skrevet 30. desember 2025 Jeg liker bare at han slår med flat hånd på rumpa, ikke med bjørkeris, belte eller andre ting. Hendene hans er så deilige uansett, og han er kjærlig og god med meg hele tiden ellers. Det med at jeg liker å bli dasket på rumpa er noe som jeg holdt inne med ganske lenge, vet ikke hvorfor. Men han likte tanken på det da jeg fortalte han det, og vi blir begge kåte av det. Gjør som regel dette som et forspill, og det ender alltid med at jeg blir sprengkåt. Anonymkode: a4089...364 1
Magwen Skrevet 30. desember 2025 #62 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En ting jeg har tenkt på vedrørende dette. Det må være veldig stor tillitt mellom dem som driver med dette? Ikke bare ved at den som gir ris ikke skal gå for langt, men også at vedkommende ikke foreller andre om det. Verken nå eller om relasjonen skulle ta slutt. Jeg hadde dødd av flauhet om vi praktiserte dette og mannen begynte å legge ut til andre om det... Anonymkode: 17264...4ce En del menn skal kjekke seg opp når de er fulle og fortelle mye. Husker for noen år siden jeg var på en fest for vi ansatte og kavalerene. Jeg jobber i helse og vi kjenner hverandre godt. Mann til hund ene ble full og han satt og sa" hun er så god til å suge, hun et så god til å suge".Hun. prøvde å roe han ned, gikk ikke så bra. Er ikje trivelig for hun å jobbe på jobb noen dager senere. 1
Bamseklemmer Skrevet 31. desember 2025 #63 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): En ting jeg har tenkt på vedrørende dette. Det må være veldig stor tillitt mellom dem som driver med dette? Ikke bare ved at den som gir ris ikke skal gå for langt, men også at vedkommende ikke foreller andre om det. Verken nå eller om relasjonen skulle ta slutt. Jeg hadde dødd av flauhet om vi praktiserte dette og mannen begynte å legge ut til andre om det... Anonymkode: 17264...4ce Navn på kvinner blir med meg ned i graven👏 Det er lovnad vi deler og holder, så det er på måte det samme som troskap. Men enkelte vil jo også nevnes, hvis "reklamen" er god. Så jeg har "gitt" en del kvinner, nye partnere. Men det skjer ikke før jeg har "godtatt" mannen. Så tilliten er mellom meg og kvinnen, fordi vi stoler på hverandre.. På den måten er det bare bra og en fordel, fordi jeg vet hun vil oppleve god sex. Men dette er jo forbeholdt et godt vennskap.. Altså.. hun må be om "reklamen", ellers blir navnet hennes hemmeligholdt. Dette er temmelig gjensidig.. så jeg har mange venner å takke👏🤭
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #64 Skrevet 31. desember 2025 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Navn på kvinner blir med meg ned i graven👏 Det er lovnad vi deler og holder, så det er på måte det samme som troskap. Men enkelte vil jo også nevnes, hvis "reklamen" er god. Så jeg har "gitt" en del kvinner, nye partnere. Men det skjer ikke før jeg har "godtatt" mannen. Så tilliten er mellom meg og kvinnen, fordi vi stoler på hverandre.. På den måten er det bare bra og en fordel, fordi jeg vet hun vil oppleve god sex. Men dette er jo forbeholdt et godt vennskap.. Altså.. hun må be om "reklamen", ellers blir navnet hennes hemmeligholdt. Dette er temmelig gjensidig.. så jeg har mange venner å takke👏🤭 Kan spesielt tenke meg at noen føler for å utlevere slikt ved et bittert brudd... Anonymkode: 17264...4ce
Bamseklemmer Skrevet 31. desember 2025 #65 Skrevet 31. desember 2025 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan spesielt tenke meg at noen føler for å utlevere slikt ved et bittert brudd... Anonymkode: 17264...4ce Tror ikke det var pga bittert brudd🫡 De fleste kvinner "fikk" lite sex i det forrige forholdet.. Tror heller at de ville ha mest mulig sex, pga savn av kos, nærhet og sex. Og dermed, ble denne "gode reklamen" oppfunnet👏 I vårt vennskap, hjelper vi hverandre kan du godt si.. Endret 31. desember 2025 av Bamseklemmer Skriveleif..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå