Magwen Skrevet lørdag kl. 17:59 #41 Skrevet lørdag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har fått ris på rompa av 2 stykker. Pappa og bestefar. Synes det høres så pedo ut det dere driver med 😔 nei, liker det absolutt ikke. Er veldig åpen seksuelt og har utgangspunkt at det er lov og spørre om alt, men hadde noen foreslått det her hadde jeg gått og aldri kommet tilbake. Anonymkode: 5db91...be4 Du har negative opplevelser med det og skjønner deg godt. Foreldre/besteforeldre som gir barna ris skulle vært anmeld.
Magwen Skrevet lørdag kl. 18:01 #42 Skrevet lørdag kl. 18:01 Ris på baken er noe begge vil. Når vi var på lyst club så jeg ei som klasket til ei annen dame hart på rumpa. Var 2 par i senga. Så klart vil ikke ene parten være med på det så skal en ikje gjøre det 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:10 #43 Skrevet lørdag kl. 18:10 Jeg elsker det, knulle hardt bakfra. Også spanske på rompa. Det er noe med når man er godt i akten og det klasker godt i doggy også bare legge frem håndflaten og spanke. Møtte ei for noe år siden, hun elsket det. Kanskje litt vel for mye. For hun ble rød bak, men hun ville ha det slikt. Det var så frekt og samtidig godt. Det er deilig det , så lenge partner er med på det. Anonymkode: a42ec...cbc 1
Master1 Skrevet lørdag kl. 18:20 #44 Skrevet lørdag kl. 18:20 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg elsker det, knulle hardt bakfra. Også spanske på rompa. Det er noe med når man er godt i akten og det klasker godt i doggy også bare legge frem håndflaten og spanke. Møtte ei for noe år siden, hun elsket det. Kanskje litt vel for mye. For hun ble rød bak, men hun ville ha det slikt. Det var så frekt og samtidig godt. Det er deilig det , så lenge partner er med på det. Anonymkode: a42ec...cbc Du vet at flere kvinner enn du aner virkelig nyter det virkelig NYTER det,,, M@ster.
Magwen Skrevet lørdag kl. 18:26 #45 Skrevet lørdag kl. 18:26 Jeg tror damer liker å bli underkant Føle seg litt maktesløse. Få ris og føle seg som slep pike😊
SlemUlv Skrevet lørdag kl. 18:51 #46 Skrevet lørdag kl. 18:51 Magwen skrev (24 minutter siden): Jeg tror damer liker å bli underkant Føle seg litt maktesløse. Få ris og føle seg som slep pike😊 Noen gjør ja. Derfor lurt å prate om FØR man gjør noe. 1 1
Magwen Skrevet lørdag kl. 19:21 #47 Skrevet lørdag kl. 19:21 SlemUlv skrev (28 minutter siden): Noen gjør ja. Derfor lurt å prate om FØR man gjør noe. Der er jeg utrolig enig. Sier det nå også. Når en går inn i ett forhold. Prat om det meste også sex. Hva en liker, vil være med på osv. 1
veronica<3 Skrevet lørdag kl. 21:25 #48 Skrevet lørdag kl. 21:25 Tråden er ryddet for tull og nedsettende innlegg. veronica<3, mod. 1
Magwen Skrevet 12 timer siden #49 Skrevet 12 timer siden Ble ei økt her i kveld og kona fikk en del pirrende piskeslag. Ulydig pikke får litt straff.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #50 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2025 den 0.24): Jeg elsker det! Savner å bli lagt over fanget! Anonymkode: d0bc6...b44 Ikke som et uskikkelig barn nei. Men kan like å bli spanket litt ja. Anonymkode: 75439...182
veronica<3 Skrevet 11 timer siden #51 Skrevet 11 timer siden Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. veronica<3, mod. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå