AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:49 #1 Skrevet fredag kl. 22:49 Hei! Har tydeligvis overbelastet en liten rotfylt jeksel oppe på venstre side når jeg spiste kjøtt, selv om det var mykt. Men kjente nesten sånn klikkelyd når jeg slapp bittet og nå i flere dager føles den tanna høy og kjenner trykk, ikke direkte smerter. Rotfyllingen ble gjort for 2,5 år siden. Får ikke kommet meg til tannlegen med det første. Men har noen opplevd noe lignende ? Er det noe som går over av seg selv ? Anonymkode: f1807...3be
Eplejuice123 Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Hm..mulig noe av fyllingen har løsnet. Selve tanna sitter fast? Da er det ingen andre muligheter enn at fyllingen har glippet. Tannlegen neste. God jul 😅😬
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Gjorde det selv med en rotfyllt tann nå i jula. Tygget for kjært tror jeg. Gikk over etter et døgn omtrent😊 Anonymkode: 61a5e...10c
tussi84 Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Kan være alt fra betennelse til at delvis av fylling har ramlet av. Selv om en tann er rotfylt kan man få betennelser på nytt.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Rotfylling er jævli dyrt. Har også ei tann som må rotfylles, men har ikke råd Anonymkode: 9fd22...98f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå