AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:35 #1 Skrevet fredag kl. 21:35 Jeg vurderer LED-lysbehandling (slik som den private klinikker tilbyr) for rødhet, irritasjon og kviser, og jeg lurte på om noen her har erfaring med det? Tenker spesielt på: Fungerer det egentlig? Hvor mange ganger må man gå? Hvor lang tid tar det før man ser noe? Er det verdt det økonomisk? Jeg har sett at private klinikker beskriver LED-lysterapi som en behandling som kan hjelpe mot rosacea, rødhet, akne og irritasjon ved å øke blodtilførselen og hjelpe huden regenerere seg. Vil ikke ha en behandling med nedetid eller mye bivirkninger. Derfor jeg tenker på ledlys. Noen innspill? Anonymkode: 18c0c...923
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:48 #4 Skrevet lørdag kl. 20:48 Prøver igjen. Desperat etter råd! Anonymkode: 18c0c...923
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:03 #5 Skrevet mandag kl. 09:03 rødlysterpi skal fungere for hudforbedring. jeg har selv panel både for rødlys og nær-infrarødt lys. Men jeg kan ikke si så mye om effekt på hudproblemer fra egen erfaring da huden min i utgangspunktet var fin. Effkten sies å være best når man får det utført på klinikk. https://med.stanford.edu/news/insights/2025/02/red-light-therapy-skin-hair-medical-clinics.html Anonymkode: 1c160...c32
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:19 #6 Skrevet mandag kl. 14:19 5 hours ago, AnonymBruker said: rødlysterpi skal fungere for hudforbedring. jeg har selv panel både for rødlys og nær-infrarødt lys. Men jeg kan ikke si så mye om effekt på hudproblemer fra egen erfaring da huden min i utgangspunktet var fin. Effkten sies å være best når man får det utført på klinikk. https://med.stanford.edu/news/insights/2025/02/red-light-therapy-skin-hair-medical-clinics.html Anonymkode: 1c160...c32 Jeg har også det inntrykket at effekten er best på klinikk. Takk for link! Anonymkode: 18c0c...923
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå