AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #1 Skrevet 26. desember 2025 Hvordan bør man gå frem for å lære seg kalligrafi? 🙂 Tips og råd mottaes med takk! Anonymkode: 63e90...f48
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #2 Skrevet 26. desember 2025 Beklager skrivefeilen der i overskriften 🙈✌️ Gikk litt kjapt.. Anonymkode: 63e90...f48
visp Skrevet 26. desember 2025 #3 Skrevet 26. desember 2025 Gå og kjøp deg en kalligrafipenn (og blekk, men tror det pleier å følge med), også er det sikkert noe på nett som viser hvordan du skriver bokstavene. Jeg lærte det på en skole, men bør vel være det samme som å se på youtube eller noe. 1
endo Skrevet 26. desember 2025 #4 Skrevet 26. desember 2025 Youtube og treningsbøker. Får de på amazon hvertfall. Sikkert i noen bokhandlere også.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Jeg gikk på kurs engang for mange år siden, kanskje det fremdeles, i vår digitale verden, er noen som tilbyr det, var veldig gøy. Anonymkode: b99c6...ceb
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Det er bare å google "kalligrafi kurs" + stedsnavn på nærmeste større sted/by som kan tenkes å avholde kursvirksomhet. Finnes bøker også, som denne, som du kan kombinere med YouTube videoer og lære deg selv masse. Han som har skrevet den boken jeg linker til, har avholdt kalligrafikurs i Oslo kulturhus, mener jeg å huske. Anonymkode: 20a2f...116
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå