Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller er det rolig etter julaften? :) 

Anonymkode: 72f1b...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula er over for min del. Noe jeg synes er deilig. Nå er det ingenting før nyttårsaften

Skrevet

jeg er så ufattelig lat! Har nettopp tvunget megselv til å melde meg på 50 minutters styrketrening, men fy flate for en overvinning det koster. 

Jeg hadde nok hatt godt av å ha en partner og/eller barn, for da hadde jeg ikke hatt råd til å ligge som et slakt på sofaen og ikke løfte en finger. Det er pinlig. Heldigvis skal jeg på jobb igjen på mandag - ellers så er det ikke greit å vite hvor dette ville endt opp 

Anonymkode: 81839...8e5

• Liker 1
Skrevet (endret)

For min del begynner julen og juleferien nå. Nå er vi ferdig med julebesøk som vi var i både i går og i dag (og det var koselig det altså, men når mannen skal lage omtrent allt av mat så blir det til athan står mye på kjøkkenet). Men nå er det endelig tid for å slappe godt av, se julefilmer, nyte godt julesnop, ha tid til lange julebrønsjer hjemme. Bare nyte romjulen med vårt her hjemme, pusle på med juleaktiviteter. Gå oss noen fine fjellturer, bare nyte stille og rolige dager. Skal heldigvis ikke på jobb før langt utpå nyåret :juhu:

Selv elsker jeg romjulen 🥰 og som sagt for min del begynner det fine med julen nå. Jeg har kost meg i julebesøk med fine folk både i går og i dag men nå begynner endelig julefreden å senke seg. 

Jeg har absolutt 0 dårlig samvittighet for å ligge i vater på sofaen i julepysjen med snopeskålen på magen i et par dager

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Skrevet

Julen har vært full av ulike besøk, arrangement og sammenkomster. Har storkost meg - men er også klar for rolige dager inn mot nyttår. En siste julemiddag med lite besøk i dag. Så ryddes jula ned i morgen :)

Anonymkode: 7c57c...c16

Skrevet

Førjulstiden er et sabla kaos, juledagene er bilkjøring fra det ene selskapet til det andre. 

I dag derimot har vi holdt dagen helt fri, for første gang på mange år. Masse tid til å leke med lekene, vi har fått ryddet og vasket opp og ryddet vekk juleselskapene vi har arrangert og vasket en zillion klesvask. 

I morgen blir det et lite byttebonanza før vi skal på kino. Søndag nytt selskap to timer borte… Mandag og tirsdag er det heldigvid bhg og jobb, jeg skal være hjemme og prøve hekte meg tilbake på en behandling jeg begynte på i starten av desember.  

PUH!

Anonymkode: fca2b...3b1

Skrevet

Ingenting på programmet. Skal hverken hit eller dit. Ikke snakket med et menneske siden før jul. 

Leser at flere av dere har hatt det hektisk. Det burde vært et alternativ midt i mellom. 

Anonymkode: 0a677...7f5

• Liker 1
Skrevet

Det er sjakk fra morgen til kveld, helt frem til nyttårsaften hvor det blir en konsert. 

Anonymkode: 36ab3...c14

Skrevet

Etter julaften er vi gjerne med familie et par dager og så er vi ofte invitert bort en dag i romjulen, men ellers er det mest ro, TV og brettspill. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eller er det rolig etter julaften? :) 

Anonymkode: 72f1b...b15

Julaften er det mye, men så dabber det av og rolig!

Anonymkode: 42d42...dd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Julen har vært full av ulike besøk, arrangement og sammenkomster, helt fra sent november. Vi hadde siste julemiddag med besøk i går. Og i dag ryddes jula ned - så blir det rolige romjulsdager :)

Anonymkode: 7c57c...c16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...