AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Inspirert av tråden for hvilke leker du sparer til eventuelle barnebarn. Der var det stor enighet om flere ting som var verdt å spare på. Handler dette om nostalgi, økonomi eller om hvilke leker det er "status" å leke med? Hvilke leketøy forbinder du med høy og lav status? Nysgjerrig mor som definitivt ikke kommer til å å selge togbanen eller de arvede barnebøkene vi har. Derimot er det mye plastgreier jeg lengter etter å få ut av huset. Anonymkode: aa4bd...d6c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Sparer Lego (duplo og vanlig) og Brio. Noen barnebøker. Det meste annet går til loppemarked og den lokale barnehagen i en jevn strøm. Anonymkode: 2d35a...603
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Svigermor har noen leker som er 30-40 år gamle som barna våre syns er koselig å leke med. Jeg har en bamse fra jeg var liten. Ellers har jeg ingen forhold til å ta vare på leker. Tatt v are på strikketøy mamma og svigermor har laget. Anonymkode: e6cf5...f6b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Har aldri tenkt over høy og lav status på barneleker, men leker av kvalitet som holder «evig» kan man spare på. Det er vel gjerne leker som koster litt mer som Brio, Lego og generelt treleker og fine bøker.. Anonymkode: e32d4...f71
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Høy statuser er å ikke ha særlig med leker men heller instrumenter, bøker, tegnesaker. Lavest status er temu-ræl, barbie, bratz, plastfigurer fra film/serier etc. Anonymkode: d7dad...259 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Brio-tog er noe å ta vare på. Men Lego? Det er nok mindre spesielt. De fleste barn får mye av dette uansett. Vi vil ta vare på noe av det bare. Duplo har jeg gitt vekk Koseklut og bamsen deres vil spares på. Anonymkode: e3b1f...10c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå