Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #21 Skrevet 4. april 2006 Vel, keg synes faktisk lærergruppen er den verste. De har klaget over sine forhold og betingelser gjennom tiår, og har i dag ganske gode lønninger! ← Det er vel ingen lærere som klager på lønna heller, da. (Følg med på sakene før du uttaler deg.)
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #22 Skrevet 4. april 2006 Har aldri hørt om noe hat mot bygningsarbeidere... ← Det har ikke jeg heller når jeg tenker meg om. Lurer på hva det kommer av jeg? Jeg savner kvinnelige bygningsarbeidere med bar overkropp . ← Jeg savner å være en av dem. Må da være fantastisk å kunne jobbe ute i bar overkropp uten å bli arrestert for blotting.
Christiane Skrevet 4. april 2006 #23 Skrevet 4. april 2006 Jeg har egentlig ikke noe imot bygningsarbeidere. Snarere synes jeg de ser litt sympatiske ut, med veldig farvesprakende hjelmer, skitne klær og ofte ganske mye ansiktshår.
liv Skrevet 4. april 2006 #24 Skrevet 4. april 2006 Har registrert at flere er mot bygningsarbeidere som gruppe. Mange av dem har altfor lang lunsj og jobber svart på fritida. Og nå streiker de jammen meg! ← Det er jo en av grunnene til at de streiket da, at de ønsket at forbundet skulle hjelpe til å rydde opp i de useriøse i bransjen. Dvs bla. de som arbeider svart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå