AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Er i en fase nå hvor jeg bytter ut mye av kjøkkenutstyret mitt, fordi noe var modent for å byttes ut og en del fordi jeg vil ha minst mulig i plast. Det som fortsatt er brukbart men jeg selv ikke vil ha havner i bruktbutikk. Men hva trenger man egentlig og hvor mye? Og hva trenger man ikke, men som bare er kjekt å ha? Jeg har en tendens til å ha mye mer enn jeg egentlig trenger 🙈 Er egentlig ikke så glad i å lage mat, prøver å unngå og bake kaker...bor annenhver uke alene og annenhver uke er min 18 år gamle datter her. Anonymkode: a74e5...331
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Gjem unna alt du er i tvil om du trenger. Har du ikke trengt det på la oss si to år? Så gi alt bort. Anonymkode: 7d7a0...ae1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg la alt per kategori i esker (ikke alt på en gang, tar en runde innimellom). Ved bruk ble ting lagt tilbake. Etter en måneds tid satt jeg esken ned i kjellerbod. I og med at det var tiltak å hente ting så måtte jeg jo trenge tingen for å gidde å hente den. Så etter enda noen måneder visste jeg hva jeg ikke trengte. Fungerer også på sko - sett dem feil vel - eller klær. Anonymkode: d716a...92b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå