Gå til innhold

Avlyse reise pga sykdom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen ettermiddag skal jeg og barna reise til familie på andre siden av landet. Vi skal fly, må ta både buss og tog  til flyplassen, og buss en liten tur når vi kommer frem. I dag har 12-åringen fått feber og vondt i hodet. Hun er hos sin far, så jeg har ikke fått sett helt formen hennes, bare snakket litt med henne.

Nå er jeg usikker på om vi skal avlyse julebesøket. evt. utsette det, men har ikke råd til nye billetter uten vi får det igjen på forsikringen.

Jeg skal selvfølgelig se de an til i morgen, men må jo evt. til legevakta om vi ikke skal dra, for legeerklæring. Hun var dårlig for en halvannen uke siden med influensasymptomer, og har siden det vært litt opp og ned i formen sier hun ( har da vært hos far).

Hva tenker dere? Kan vi dra om hun er feberfri og ok form, eller bør vi uansett droppe det? Bør jeg prøve å få flytte billettene - tror ikke det går uten legeerklæring… Ingen av oss andre ble syk i forrige runde, men vet jo ikke om det var influensa ( var 3 dager med høy feber og skikkelig dårlig form, vondter og slapp m.m. før hun ble bedre).

Anonymkode: 7da49...ddf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I morgen ettermiddag skal jeg og barna reise til familie på andre siden av landet. Vi skal fly, må ta både buss og tog  til flyplassen, og buss en liten tur når vi kommer frem. I dag har 12-åringen fått feber og vondt i hodet. Hun er hos sin far, så jeg har ikke fått sett helt formen hennes, bare snakket litt med henne.

Nå er jeg usikker på om vi skal avlyse julebesøket. evt. utsette det, men har ikke råd til nye billetter uten vi får det igjen på forsikringen.

Jeg skal selvfølgelig se de an til i morgen, men må jo evt. til legevakta om vi ikke skal dra, for legeerklæring. Hun var dårlig for en halvannen uke siden med influensasymptomer, og har siden det vært litt opp og ned i formen sier hun ( har da vært hos far).

Hva tenker dere? Kan vi dra om hun er feberfri og ok form, eller bør vi uansett droppe det? Bør jeg prøve å få flytte billettene - tror ikke det går uten legeerklæring… Ingen av oss andre ble syk i forrige runde, men vet jo ikke om det var influensa ( var 3 dager med høy feber og skikkelig dårlig form, vondter og slapp m.m. før hun ble bedre).

Kan hun ikke bli hos sin far, og så drar dere andre?

Anonymkode: 9e257...a9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan hun ikke bli hos sin far, og så drar dere andre?

Anonymkode: 9e257...a9f

Far skal på tur med kjæresten, så han blir ikke hjemme.

Skrevet

Vondt i hodet og forkjølelse =droppe flytur

Anonymkode: 4da5c...88b

• Liker 3
Skrevet

Hvis ok for de dere skal på besøk til: dra! 

• Liker 1
Skrevet

Hørtes ikke ut som noe jeg ville droppet familiebesøk på annen kant av landet for. Litt pjusk og småsyk tåler å reise. Ta en paracet.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde dratt. Bruk munnbind på kollektiv og flyet.

Anonymkode: c163b...c63

Skrevet

Kan ikke far bli hjemme? Skal dere til eldre mennesker, ikke ta med unge med influensa. Årets type er svineinfluensa, svært hard også for unge

Anonymkode: 63b42...502

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Stort sett alle billetter du får kjøpt idag kan endres mot kostnad, uten at du trenger lege erklæring. 

Anonymkode: bd0e9...90a

Skrevet

Hun er fortsatt dårlig, med feber og vondter, mulig influensa, så har avbestilt, da brødrene ikke ville reise uten oss, så ser vi an frem til søndag og bestiller evt. nye billetter da.

Jeg tok en legekonsultasjon på Kry og fikk legeerklæring der, så da regner jeg med forsikringen dekker det. Jeg drøyer litt med å avbestille hjemreisen, kanskje det blir en liten tur på oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...