Amber Skrevet torsdag kl. 21:43 #1 Skrevet torsdag kl. 21:43 Ser nå at hun er ute i SoMe å reklamerer - coach for MANNLIGE ledere over 40 år! Veldig spesielt ja, å reklamere for sin bedrift på den måten. Hun vil bare jobbe med menn. De må være ledere. Og ja, de må være over 40 år. Aldri før sett en coach generalisere på den måten😹 Hun er viss for god til å jobbe med «vanlige» folk ja. Ble klein når jeg leste det 🫣 Snakk om å retusjere seg ugjenkjennelig på bilder også det er jo so obvious. Trodde hun sto for noe sånt som at man er god nok som man er jeg? Hun skryter at at hun har endret seg så mye men jeg ser fortsatt den samme dama jeg 🤷♀️ 15
Xstrella Skrevet i går, 03:09 #3 Skrevet i går, 03:09 La merke til heftig retusjert bilde. Det er så tåpelig når de fronter de er så fornøyd med seg selv. De er jo ikke det. Hun var med i Rampenissen og der så hun helt vanlig ut. 6
punkyB Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Amber skrev (På 25.12.2025 den 22.43): Ser nå at hun er ute i SoMe å reklamerer - coach for MANNLIGE ledere over 40 år! Veldig spesielt ja, å reklamere for sin bedrift på den måten. Hun vil bare jobbe med menn. De må være ledere. Og ja, de må være over 40 år. Aldri før sett en coach generalisere på den måten😹 Hun er viss for god til å jobbe med «vanlige» folk ja. Ble klein når jeg leste det 🫣 Snakk om å retusjere seg ugjenkjennelig på bilder også det er jo so obvious. Trodde hun sto for noe sånt som at man er god nok som man er jeg? Hun skryter at at hun har endret seg så mye men jeg ser fortsatt den samme dama jeg 🤷♀️ Et snevert "businesscase" hun har der. Hun fremstiller jo de som om de er helt talentløse på det meste og at hun kommer og "berger de" - hadde jeg vært en av hennes kunder hadde jeg ikke likt å bli fremstilt på den måten Er en tråd om henne fra før : 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå