mommyaka Skrevet 27. desember 2025 #121 Skrevet 27. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): den lurer jeg også på.... 😁 Anonymkode: 07232...65a Kan svare for meg. Masse flott til hunden, mange flotte kjoler og sko til meg. Masse flott pynt til hus etc. Sofa trekk, stol trekk, parykker, ting til badet, fine oppbevarings alternativer, ting til rampenissen etc
Blåttvann Skrevet 27. desember 2025 #122 Skrevet 27. desember 2025 mommyaka skrev (På 26.12.2025 den 20.22): Du er du og jeg er jeg...du liker ikke temu det gjør jeg. Nå er vi ferdig;) Handler ikke om å like eller ikke like, handler om fakta om at du ikke vet hva du kjøper når du handler direkte fra Kina. Kjøper du kinavarer via norske butikker er det strengt regulert. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #123 Skrevet 27. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): den lurer jeg også på.... 😁 Anonymkode: 07232...65a Vi valgte i år og investerte i en skikkelig god lenestol. Har titta på Eams Lounge stol tidligere, men den er dyr. Fikk tips fra venninna mi om temu sin FB-gruppe hvor de linka meg til produsenten av de stolene. Vi sparte masse. Helt klart at noen som skor seg rikelig på at vi blir tvunget å kjøpe i norsk butikk å ikke direkte hos original produsenten. Anonymkode: e2dd6...a40
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #124 Skrevet 27. desember 2025 Antagelig er det du kjøpte som student laget på samme fabrikkene som ditt barn nå fikk. Anonymkode: a37fc...8f1
skeiv-ostepop Skrevet 27. desember 2025 #125 Skrevet 27. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi valgte i år og investerte i en skikkelig god lenestol. Har titta på Eams Lounge stol tidligere, men den er dyr. Fikk tips fra venninna mi om temu sin FB-gruppe hvor de linka meg til produsenten av de stolene. Vi sparte masse. Helt klart at noen som skor seg rikelig på at vi blir tvunget å kjøpe i norsk butikk å ikke direkte hos original produsenten. Anonymkode: e2dd6...a40 Er det noen som tvinger deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå